LoR امکان جابه جایی ارز برای فعالان مالی کشور در بازارهای جهانی را فراهم کرد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: به منظور تسهیل در نقل و انتقال ارز، از سوی گروهی از نخبگان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، سیستم نامتمرکز تبادل خدمات و کالا با نام علمی LoR تحت عنوان تاک طراحی و راه اندازی شد.

LoR امکان جابه جایی ارز برای فعالان مالی کشور در بازارهای جهانی را فراهم کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، درحال حاضر سیستم LoR پیچیده ترین سیستم نامتمرکز تحت وب در دنیا محسوب می گردد که می تواند بستری مناسب را برای تبادل انواع فعالیت کسب و کارهای عظیم و کوچک در بازارهای دنیای فراهم کند.

این سیستم پیشرفته نامتمرکز که از یک ابر هوش مصنوعی بهره می گیرد، می تواند امکان برقراری امنیت برای معاملات، بازاریابی، برقراری تعادل قیمت خدمات و کالا به شکل عادلانه، انتقال و جابه جایی ارز، نقدینگی مادی و بسیاری موارد دیگر را برای فعالان مالی فراهم کند. فناوری این سیستم تا پیش از این به شکل انحصاری در اختیار چند کشور دنیا بود و از آن برای پیاده سازی این سیستم استفاده شد و دانشمندان داخلی توانستند این سیستم نامتمرکز را در ایران و چند کشور دیگر راه اندازی نمایند.

آرش واعظی، سرپرست و طراح این سیستم در ایران در این باره اظهار کرد: ابتدا انگیزه ساخت و طراحی این سیستم این بود که بتواند جایگزینی برای سیستم کنونی بلاک چین باشد که مسائل عظیمی از جمله توزیع ناعادلانه ارز را به همراه دارد.

وی افزود: مسائل حال حاضر سیستم های کنونی و راهکار هایی که LoR برای آنها آورده، در طرح بیان شده و در پیاده سازی بستر تاک اعمال شده و یا در حال اعمال است.

واعظی تاکید نمود: امکان ایجاد تبادلات دنیای، بستر ارتباطی امن بین مراکز، بهینه سازی ایده های کسب وکار، ارائه ایده های تحلیل شده به متقاضیان ایجاد شغل، جهش مالی در فراوری، سازمان دهی و رونق تجارت آنلاین و ایجاد بستر تحقیقاتی پیشرفته بین دانشگاهی تنها بخشی از اهداف این سیستم نامتمرکز است.

به گفته طراح این سیستم، فعالان مالی و ارائه نمایندگان خدمات می توانند برای بهره مندی از سرویس های این سیستم نامتمرکز هوشمند، به آدرس سایت taak.org مراجعه و ثبت نام نمایند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9589

به "LoR امکان جابه جایی ارز برای فعالان مالی کشور در بازارهای جهانی را فراهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "LoR امکان جابه جایی ارز برای فعالان مالی کشور در بازارهای جهانی را فراهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید