8 فرنگی کار ایران در بازی های ترکمنستان حریفان خود را شناختند

به گزارش دَبی بلاگ، با انجام مراسم وزن کشی کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا، 8 نماینده ایران در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.

8 فرنگی کار ایران در بازی های ترکمنستان حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا از ساعت 9:30 فردا (سه شنبه) در شهر عشق آباد پایتخت کشور ترکمنستان برگزار می گردد.

وزن کشی تمامی اوزان این رقابت ها عصر امروز برگزار گردید که نتایج آن به توضیح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، محسن حاجی پور در دور نخست به مصاف اسلام جان بهرام اف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران افغانستان و اندونزی روبرو می گردد.

در وزن 66 کیلوگرم امین سوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با احمد داهشان از اردن کشتی می گیرد. در این وزن 13 کشتی گیر شرکت نموده اند.

در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با روسلان تساریف قهرمان آسیا از قرقیزستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران اندونزی و تاجیکستان مصاف می دهد. در این وزن 12 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 75 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند پژمان پشتام در دور نخست با محمد مچیک از لبنان کشتی می گیرد و در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف جفرسون ماناتاد از فیلیپین می رود.

در وزن 80 کیلوگرم که 8 کشتی گیر شرکت نموده اند، مهدی ابراهیمی در دور نخست به مصاف آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران ازبکستان و افغانستان روبرو می گردد.

در وزن 85 کیلوگرم سامان عزیزی در دور اول با سگلدی آنایف از ترکمنستان ملاقات می نماید و در صورت رجحان بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران چین و قزاقستان می رود. در این وزن 10 نفر حضور دارند.

در وزن 98 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اصلان کولیف از ترکمنستان پیکار می نماید. در این وزن 10 کشتی گیر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 130 کیلوگرم که 16 ورزشکار حضور دارند، بهنام مهدی زاده در دور نخست با نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز دنیا، قهرمان بازی های آسیایی و قهرمان آسیا از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران ژاپن و ترکمنستان مبارزه خواهد نمود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5229

به "8 فرنگی کار ایران در بازی های ترکمنستان حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 فرنگی کار ایران در بازی های ترکمنستان حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید