750 میلیارد تومان در حوزه آی. تی. سی تهران سرمایه گذاری شده است خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، استاندار تهران گفت: 750 میلیارد تومان طی سال 99 در حوزه آی. تی. سی استان تهران سرمایه گذاری شده است.

750 میلیارد تومان در حوزه آی. تی. سی تهران سرمایه گذاری شده است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در کارگروه دولت الکترونیک گفت: استان تهران در شاخص های توسعه یافتگی فناوری اطلاعات و همچنین توسعه دولت الکترونیک در سال 99 در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه در سال 99 در استان تهران بالغ بر 750 میلیارد تومان در حوزه آی. تی. سی سرمایه گذاری شده است گفت: بار ها بر توسعه دولت الکترونیک که امروزه نقش این مقوله در کاهش آلودگی هوا و کاهش مراجعات حضوری شهروندان به دستگاه های اجرایی به ویژه در شرایط کرونایی انکار ناپذیر است تاکید شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالای 95 درصد روستا های بیش از 20 خانوار در استان تهران از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و امروزه توسعه خدمات الکترونیک به واسطه شفاف سازی و صرفه جویی در وقت شهروندان یک انتخاب برای دستگاه های اجرایی نیست بلکه الزام است.

وی افزود: شرایط کرونا توسعه دولت الکترونیک را ضروری تر از قبل کرده و در شرایط کنونی که با شکنندگی اوضاع کرونا در استان تهران روبرو هستیم به واسطه توسعه دولت الکترونیک می تواند باعث کاهش مراجعات حضوری به دستگاه های اجرایی را در پی داشته باشد.

محسنی بندپی گفت: ملاک ارائه خدمات از سوی نهاد ها به شهروندان صرفاً شماره ملی است و نیازی به دریافت کپی شناسنامه و سایر مدارک هویتی برای ارائه خدمت از شهروندان نیست.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16526

به "750 میلیارد تومان در حوزه آی. تی. سی تهران سرمایه گذاری شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "750 میلیارد تومان در حوزه آی. تی. سی تهران سرمایه گذاری شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید