50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت دوم)

به گزارش دَبی بلاگ، Foursquare با تحلیل و آنالیز، همبرگر فروشی­ هایی را که بیش­تر از بقیه مورد علاقه­ مشتریان است، شناسایی نموده و در نهایت از بین رستوران­ ها و همبرگر فروشی­ های زنجیره­ ای آمریکا، مکان هایی را که بیش­تر از بقیه امتیاز گرفته­ اند، رده ­بندی نموده است. با قسمت دوم بهترین همبرگرفروشی های آمریکا همراه خبرنگاران باشید.

50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت دوم)

39- Good Stuff Eatery، واشینگتن دی سی (شماره­ 303، خیابان پنسیلوانیا)

محبوب­ ترین غذای رستوران Good Stuff Eatery، همبرگر مخصوص Good Stuff Eatery است که با بیکن دودی شده روی هیزم چوب سیب، مارمالاد پیاز، پنیر روگفورت و مایونز ترب کوهی تهیه شده و به همراه میلک­ شیک مارش­ملو سرو می گردد.

Good Stuff Eatery

38- The Corner Bistro، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره­ 334 غربی، خیابان چهارم)

آخرین رستوران بوهامایی باقی­مانده در منطقه­ گرینویچ غربی، شعار رستوران The Corner Bistro است . محیط رستوران در طول سال­ ها از زمان تاسیس آن در اوایل قرن 20 تغییری نکرده است. به همین دلیل دستگاه کارت­ خوان در این رستوران وجود ندارد، پس قبل از ورود به این رستوران از همراه داشتن پول نقد اطمینان حاصل کنید.

The Corner Bistro

37- 5Napkin Burger، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره­ 630، خیابان نهم)

همبرگر 5Napkin Burger این رستوران را بیشتر مشتریان آن توصیه می­ نمایند. سیب ­زمینی سرخ شده ­ی و نیز غذاهای دیگر این رستوران مانند هات­ داگ کُب بیف که طول آن به اندازه­ طول پای انسان است، از غذاهای محبوب مشتریان آن به شمار می رود.

Napkin Burger 5

36- Village Wizkey، شهر فیلادفیا، ایالت پنسیلوانیا (شماره ­ی 118، خیابان بیستم جنوبی)

خمیر چربی جگر غاز و قارچ دنبلان، پنیر بلو، نیمرو و بیکن مواد اولیه همبرگر مخصوص Village Wizkey را تشکیل می دهند. کوکتیل های معروف این رستوران نیز از موارد محبوب منوی آن است.

Village Whiskey

35- The Apple Pan، شهر لوس­ آنجلس، ایالت کالیفرنیا (شماره ­ی 10801، خیابان پیکو غربی)

ٰThe Apple Pan، رستورانی سنتی که فقط پول نقد قبول می­ کند. این رستوران در سال 1947 تاسیس شده و غذاهای کلاسیکی مانند استیک برگر و پای موز سرو می­ کند.

The Apple Pan

34- Super Duper Burgers، شهر سان فرانسیسکو، ایالت کالیفرنیا (شماره­ 721، خیابان مارکت)

همبرگر رستوران Super Duper Burgers به دلیل نسبت بیشتر گوشت به نان آن، همیشه در رده ­بندی بهترین­ ها در منطقه­ بِی اِریای کالیفرنیا به شمار می رود. قیمت بالای همبرگرهای آن نیز به همین علت است، البته تازه و با کیفیت بودن مواد اولیه آن نیز در قیمت آن ها بی تاثیر نیست.

Super Duper Burgers

33- P.J. Clarkes، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره ­ی 915، خیابان سوم)

P.J. Clarkes که به کادیلاک همبرگرها معروف است از سال 1884 غذاهای معروف و ناشناخته­ بسیاری را سرو می ­کند. از مشتریان معروف آن می توان بادی هالی، فرانک سیناترا و نات کینگ کول را نام برد.

P.J. Clarkes

32- Port of Call، شهر نیواورلینز، ایالت لوییزیانا (شماره ­ی 838، خیابان اسپالاند)

همبرگر 230 گرمی همراه با سیب­ زمینی، غذایی لذیذ است. این همبرگر همراه کیفیتی بی نظیر فقط در Port of Call یافت می گردد. سیب زمینی های شکم پر و کوکتیل این رستوران 50 ساله نیز محبوب مشتریانش است.

Port of Call

31- Burger Joint، شهر نیویورک، ایالت نیویورک (شماره­ 119، خیابان 56 غربی)

رستوران Burger Joint که در هتل مجلل Le Parker Meridien واقع شده، غذایی کامل و بی نقص سرو می­ کند و فقط پول نقد می­ پذیرد. مشتریان آن همبرگرهای این رستوران را ایده ­آل می­ دانند، نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک.

Burger Joint

30- Sobelmans Pub & Grill، شهر میلواکی، ایالت ویسکانسین (شماره ­ی 1900، خیابان سنت پاول غربی)

رستوران Sobelmans Pub & Grill که با Bloody Marys هایش معروف است توسط یک زوج با تحصیلات دبیرستانی و بدون سابقه­ آشپزی، تاسیس شده است. همانند تزئینات و دورچینی عجیب Bloody Marys، همبرگرهای این رستوران نیز غیر معمول و عجیب هستند.

Sobelmans Pub & Grill

منبع: Business Insider

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: کجارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5065

به "50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 رستورانی که بهترین همبرگر را در آمریکا سرو می نمایند (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید