2020 سخت ترین سال دوران صدراعظمی مرکل

به گزارش دَبی بلاگ، صدراعظم آلمان از سال 2020 به عنوان سخت ترین سال فعالیت 15 ساله اش در این سمت یاد کرد.

2020 سخت ترین سال دوران صدراعظمی مرکل

به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگلا مرکل طی پیغامی خطاب به مردم آلمان گفت: بگذارید مطلب شخصی را به شما بگویم. ظرف 9 ماه آینده انتخابات پارلمانی برگزار خواهد شد و من دیگر کاندیدا نمی شوم. بنابراین این آخرین پیغام سال نو میلادی من در این سمت خواهد بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به این اینکه به دلیل مسئله همه گیری کرونا، 2020 سخت ترین و سنگین ترین سال فعالیتش به عنوان صدراعظمی آلمان بود، مطرح نمود که در زمان معین شده واکسن کرونا را خواهد زد.

این پیغام مرکل در حالی اعلام شده است که تا به امروز بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سراسر آلمان به کرونا مبتلا شده اند که بیش از 33 هزار فوتی به دنبال داشته است. آلمان دهمین کشور دنیا با بیشترین شمار مبتلایان محسوب می گردد.

صدراعظم آلمان پیشتر نیز هشدار داده بود که ماه های ژانویه و فوریه (دی و بهمن) خطرناک ترین دوره شیوع ویروس کرونا در این کشور خواهد بود و مردم باید بسیار مراقب باشند.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان نیز روز گذشته مقابله با پیغامدهای بحران همه گیری کرونا را مهمترین موضوع دوره ریاست 6 ماهه این کشور بر شورای اروپایی دانست.

وی گفت بحران کرونا نشان داد که کشورها تنها با همکاری با یکدیگر می توانند بر بحرانها پیروز شوند.

وی در پیغامی ویدیویی که در صفحه توییتر وزارت خارجه آلمان منتشر شد، گفت: پیغامدهای مالی، مالی و اجتماعی کرونا فاجعه بار است. از این رو بسیار مهم است که اتحادیه اروپا راه حلی جمعی برای این بحران بیاید. ، ایرنا

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14613

به "2020 سخت ترین سال دوران صدراعظمی مرکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2020 سخت ترین سال دوران صدراعظمی مرکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید