یاران کامرانی و نیکخواه شکست خوردند، سیچوان با حدادی پیروز شد

به گزارش دَبی بلاگ، در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال چین، سیچوان با درخشش حامد حدادی پیروز شد و یاران صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی شکست خوردند.

یاران کامرانی و نیکخواه شکست خوردند، سیچوان با حدادی پیروز شد

به گزارش خبرنگاران، در دور سی و پنجم لیگ بسکتبال چین تیم سیچوان جینکیانگ وال که حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایران را در اختیار داشت با نتیجه 111 بر 97 مقابل میزبان خود بیجینگ داکس به پیروزی رسید. حدادی 42 دقیقه و 57 ثانیه بازی کرد و با کسب 22 امتیاز، 12 ریباند و 5 پاس گل، دابل دابل کرد. جاستین دنتمون 30 امتیاز و 7 ریباند دیگر برای سیچوان به دست آورد.

همچنین مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران در شکست 122 بر 110 تیمش، بیجینگ مقابل لیائونینگ، 32دقیقه و 59 ثانیه بازی کرد و 11 امتیاز، 3 ریباند و 8 پاس گل داشت. دورل رایت نیز 34 امتیاز و 8 ریباند دیگر برای بیجینگ به دست آورد.

در دیگر بازی تیم ژیجیانگ گلدن بولز که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد در مدت 5 دقیقه و 36 ثانیه بازی او با نتیجه 127 بر 102 مغلوب میزبان خود گوانگدونگ تایگرز شد. نیکخواه بهرامی در این دیدار تنها یک ریباند برای تیمش کسب کرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5460

به "یاران کامرانی و نیکخواه شکست خوردند، سیچوان با حدادی پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاران کامرانی و نیکخواه شکست خوردند، سیچوان با حدادی پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید