یارانه احزاب 2 برابر می گردد، احزاب به دولت یاری نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه از احزاب درخواست دارم به دولت یاری نمایند، گفت: در این منطقه ملتهب نیازمند یک آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی هستیم.

یارانه احزاب 2 برابر می گردد، احزاب به دولت یاری نمایند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزیر کشور ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش خانه احزاب گفت: چالش اصلی در منطقه این است که احزاب در منطقه درگیر منافع ملی نیستند، ولی احزاب ایران نگاه راهبردی و ملی دارند.

وی اضافه نمود: از احزاب درخواست دارم به دولت یاری نمایند و یاریی که باید احزاب به دولت نمایند، در راستای این است که در این منطقه ملتهب نیازمند یک آرامش و هم افزایی و رسیدن به یک راهبرد در سیاست همسایگی هستیم.

اسلامی با بیان اینکه روابط بسیار خوبی با خانه احزاب خواهیم داشت، گفت: جلسه ای با مسئول بودجه وزارت کشور درمورد یارانه احزاب داشتیم و گفتیم اگر احزاب در صحنه باشند مسائل کشور کم می گردد و احزاب بسترساز تسهیل مشکل هستند و باید احزاب محور شوند، ولی اشاره شد یارانه احزاب محدود است و تخصیص ها صورت نگرفته است، با این حال طبق پیگیری ها افزایشی در یارانه سال آینده احزاب داریم و در بودجه سال آینده پیش بینی می کنیم و این رقم را به دوبرابر رقم گذشته رسانده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21432

به "یارانه احزاب 2 برابر می گردد، احزاب به دولت یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه احزاب 2 برابر می گردد، احزاب به دولت یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید