برآورد مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین

به گزارش دَبی بلاگ، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین گفت، دور جدید مذاکرات احیای برجام که شاید آخرین دور باشد، فردا در وین برگزار می گردد.

برآورد مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین روز پنجشنبه گفت، شاید مذاکرات پیش رو در وین، آخرین دور گفت وگوها برای احیای برجام باشد.

اولیانوف در پیامی توئیتری نوشت: دور بعدی گفت وگوهای وین (چه کسی می داند؟ شاید آخرین دور) درباره بازگشت به تعهدات کامل برجام هفتم مِی برگزار می گردد.

این دیپلمات روس اضافه نمود: البته که اگر احتیاج باشد، ممکن است مذاکره نمایندگان تصمیم بگیرند توقف دیگری را ترتیب دهند تا دستورالعمل های متعاقب را از پایتخت ها دریافت نمایند.

از سوی دیگر، یک مقام آمریکایی نیز امروز (پنجشنبه) اعلام نمود احتمال بازگشت دوجانبه ایران و آمریکا به برجام طی هفته های آینده وجود دارد.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت نماینده در مذاکرات وین امروز بعدازظهر وارد خاک اتریش شد.

عراقچی امروز با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مقر آژانس در وین، ملاقات کرد.

این ملاقات در حالی انجام می گردد که روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال اخیرا گزارش داد که هیأتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی طی روزهای آینده به ایران سفر می نماید.

دور جدید مذاکرات وین در چارچوب کمیسیون مشترک برجام قرار است فردا (آدینه) با حضور هیأت های ایران و 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) در پایتخت اتریش برگزار گردد.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18098

به "برآورد مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برآورد مقام روس درباره دور پایانی مذاکرات هسته ای در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید