کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری تله کابین نیاز دارد

به گزارش دَبی بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری تله کابین نیاز دارد.

کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری تله کابین نیاز دارد

داستان چیست؟

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است و این پروژه در اغلب استان های گردشگرپذیری که این امکان برای آنها فراهم بوده، اجرایی شده است.

وی افزود: با برررسی های مقایسه ای اجرا شده، شرایط اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوزهای میراث فرهنگی بسیار مناسب تر از برخی استان های همجوار است ولی متاسفانه برای اجرای این پروژه در استان سختگیری های بیشتری لحاظ می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم کرمانشاه موافق اجرای تله کابین هستند و مدیریت ارشد استان هم خود را موظف دانسته در این مدت برای اجرای این پروژه رایزنی ها و پیگیری های لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد و به زودی نشست دیگری با وزارتخانه برای حل مشکلان باقی مانده برگزار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش سراب نیلوفر را یک پتانسیل بسیار مهم گردشگری توصیف کرد و گفت: متاسفانه بدلیل وجود برخی مسائل حقوقی، سالها نتوانسته ایم از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کرمانشاه به شکل شایسته ای استفاده کنیم.

بازوند ادامه داد: از آب منطقه ای خواسته شد که هرچه سریعتر از طریق مراجع قانونی مسائل حقوقی مجموعه سراب نیلوفر را پیگیری کند تا زمینه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و رونق این مجموعه فراهم شود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17326

به "کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری تله کابین نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری تله کابین نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید