کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/اصفهان رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان از هشت درجه کاهش دما در منطقه ها مختلف دشت کاشان طی روزهای هفته جاری اطلاع داد.

کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری

عباس ارغوانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرایند کاهش محسوس دما از امروز دوشنبه شروع شد به طوری که دما نسبت به روز قبل هشت درجه سانتی گراد کاهش یافت و امروز و سه شنبه، دمای حداقل 17 و دمای حداکثر 33 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: این شرایط در حالی است که پدیده غالب آسمان در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل به صورت صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد که این فرایند کاهشی دما تا روز آدینه ادامه داشته به طوری که دمای هوای حداقل به 14 و دمای حداکثر به 29 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان توضیح داد: با ادامه کاهش دما، در روز آدینه، دمای صبحگاهی می تواند تا 14 درجه سانتی گراد هم برسد و به شهفرایندانی که نسبت به کاهش دما حساس هستند سفارش می گردد که لباسهای نیمه گرم و مناسب بپوشند.

ارغوانی با اشاره به شروع فصل پاییز همراه با کاهش محسوس دمای هوا گفت: متأسفانه شرایط دشت کاشان از لحاظ بارشی در شرایط مناسب نیست و در بیشتر ساعت های شبانه روز، هوا صاف است.

وی اضافه نمود: با توجه به کاهش دما، به کشاورزان و باغداران سفارش می گردد جهت جلوگیری از خسارت های ناشی از تنش دمایی طی چند روز آینده محصولات رسیده و در حال رسیدن را جمع آوری نمایند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20570

به "کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 درجه ای دمای دشت کاشان در هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید