کابل میزبان دانش بنیان های توانمند ایرانی خواهد بود

به گزارش دَبی بلاگ، هشتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل 29 بهمن تا دوم اسفندماه با حضور شرکت های ایرانی توانمند برپا خواهد شد.

کابل میزبان دانش بنیان های توانمند ایرانی خواهد بود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایجاد بازار برای محصولات دانش بنیان با کیفیت ایرانی یکی از حلقه های اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور است. اگر بازاری برای فروش این محصولات پیدا نگردد، همه کوشش ها در این حوزه ابتر می ماند. این دلیلی است بر حمایت های معاونت علمی و فناوری از اعزام دانش بنیان ها به دیگر کشورها. با همین هدف هم شرکت های دانش بنیان توانمند ایرانی به افغانستان اعزام می شوند.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از پیشگامان عرصه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق است، در این سال ها کوشش نموده تا با اعزام این نوع شرکت ها و ایجاد بازاری جهانی برای این بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری، به رشد مالی آن ها یاری کند.

اعزام شرکت های توانمند دانش بنیان، خلاق و فناور در هشتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در کابل هم با همین هدف صورت می گیرد. در این نمایشگاه که 29 بهمن ماه تا 2 اسفندماه سال جاری برپا می گردد، شرکت های ایرانی توانمندی ها، محصولات و خدمات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان در بخش های مختلف نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق، صنایع غذایی، معدن و متالورژی، صنعت ساختمان، تاسیسات، آب و فاضلاب، خدمات بازرگانی و ... برگزار می گردد.

شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور علاقمند به حضور در این نمایشگاه از تخفیف صد در صدی اجاره، ساخت غرفه و حمل ونقل کالای نمایشگاهی برخوردار می شوند.

شرکت های علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می توانند به آدرس اینترنتی https://epma.ir/main/kabul/ مراجعه نمایند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5328

به "کابل میزبان دانش بنیان های توانمند ایرانی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابل میزبان دانش بنیان های توانمند ایرانی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید