پیروزی مدعیان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، رجحان سه رقمی گروه بهمن تهران

به گزارش دَبی بلاگ، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان با رجحان تیم های مدعی بانوان شهر گرگان، شیمیدر قم و گروه بهمن به انتها رسید.

پیروزی مدعیان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، رجحان سه رقمی گروه بهمن تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه الف با انجام سه بازی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد و با برتری تیم های مدعی به سرانجام رسید.

نیکا بیک لیک لی بعد از انصراف مهرام تهران به تیم بانوان شهر گرگان بازگشت و اگرچه شاگردانش را از دست داده است، اما در بازی نخست لیگ برتر برابر سپهرداد تهران با اختلاف 16 امتیاز به برتری دست یافت.

شیمیدر قم هم که بازیکنان تیم مهرام را به ترکیب خود اضافه نموده است با سرمربیگری شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی پرقدرت ظاهر شد و امرتات تهران را با اختلاف 55 امتیاز شکست داد. در بازی سرانجامی هم گروه بهمن، قهرمان سال گذشته لیگ برتر برابر آموزشگاه ای زی بسکتبال تهران با اختلاف 69 امتیاز و نتیجه سه رقمی به پیروزی دست یافت.

نتایج هفته نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه الف به توضیح زیر است:

سپهرداد تهران 54 - بانوان شهر گرگان 70

امرتات تهران 42 - شیمیدر قم 97

گروه بهمن تهران 100 - آموزشگاه ای زی بسکتبال تهران 31

هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان هم روز آدینه دوم مهرماه برگزار می گردد که در مهمترین ملاقات تیم های گروه بهمن و شیمیدر قم رقابت خواهند کرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20434

به "پیروزی مدعیان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، رجحان سه رقمی گروه بهمن تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مدعیان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، رجحان سه رقمی گروه بهمن تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید