پورجهانی: برای قهرمانی نظم و انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است، هدفم حضور در مسابقات جهانی است

به گزارش دَبی بلاگ، ورزشکار تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: به نظر من مهره های خوب در تمام تیم های لیگ پخش شده بودند و برای قهرمانی نظم و انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است.

پورجهانی: برای قهرمانی نظم و انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است، هدفم حضور در مسابقات جهانی است

سجاد پورجهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری رقابت های لیگ برتر ووشو گفت: سطح مسابقات سال جاری حتی از سال های گذشته هم بالاتر بود. خیلی از قهرمانان گذشته دوباره به لیگ برگشتند و این باعث شده بود که شاهد مسابقاتی در سطح بسیار بالا باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد قهرمانی تیم دانشگاه آزاد با حضور ملی پوشان راحت کسب شده، گفت: برای حضور در لیگ ووشو از حدود 2 ماه پیش تمرینات خود را زیر نظر استاد شیرآقایی و استاد دهقان شروع کردیم و اردوهای منظمی داشتیم و از انسجام تیمی بسیار خوبی برخوردار بودیم. مهره های خوب به نظر من در تیم های مختلف پخش شده بودند و ما هم مهره های خوبی داشتیم. به نظر من برای قهرمانی نظم و انسجام تیمی از همه چیز مهمتر است.

وی در مورد عدم حضور اوزان سنگین در بازی های آسیایی گفت: متاسفانه مسابقات بازی های آسیایی تا اوزان 75 کیلوگرم برگزار می گردد، اما فکر می کنم بعد از بازی های آسیایی در سال 2023 مسابقات جهانی برگزار گردد. تمام هدفم حضور در تیم ملی برای دوره آینده مسابقات جهانی است. البته رقبای داخلی بسیار خوبی دارم و هر کسی بیشتر کوشش کند فیکس تیم ملی خواهد بود.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20593

به "پورجهانی: برای قهرمانی نظم و انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است، هدفم حضور در مسابقات جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورجهانی: برای قهرمانی نظم و انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است، هدفم حضور در مسابقات جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید