پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی در استان فارس کلید خورد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، سال جاری با توجه به شیوع بیماری کووید 19 از ابتدا پویش با کتاب در خانه ویژه نوروز پایانی قرن با هدف گسترش و ترویج کتاب برای بچه ها و نوجوانان ایران در ایام قرنطینه سال نو برگزار گردید.

پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی در استان فارس کلید خورد

مهدی امیدبخش در این باره به خبرنگار ایبنا گفت: در شرایط کنونی دیگر فعالیت های کتاب خوانی بر اساس رویکرد فضای مجازی طراحی و برگزار گردید.

وی اضافه نمود: اکنون برای پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان کوشش خواهیم کرد با اولویت و برنامه ریزی و رویکرد مجازی این برنامه را در سال 1399 انجام دهیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ادامه داد: از ابتدای شهریورماه سال جاری اعضای باشگاه هایی که در سایت شبکه ترویج کتاب خوانی نام نویسی نموده اند، می توانند با مراجعه به کتاب فروشی های عضو طرح جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان به خرید کتاب های این برنامه اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: همچنین در سال جدید بناست تا کتاب فروشی هایی که عضو طرح بهاره و پاییزه بودند، به عضویت جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان درآیند.

امیدبخش یادآوری کرد: سال جاری با حمایت های معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی قرار شد که کتاب های جام باشگاه های کتاب خوانی با 50 درصد و دیگر کتاب هایی که اعضای جام باشگاه ها خریداری می نمایند، با 30 درصد یارانه این معاونت توسط اعضای جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان خریداری شوند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11533

به "پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی در استان فارس کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی در استان فارس کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید