پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه افزایش می یابد

به گزارش دَبی بلاگ، با پیگیری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خطوط تازه پروازهای داخلی در فرودگاه کرمانشاه برقرار می شود.

پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه افزایش می یابد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، روز دوشنبه 17 آبان ماه جلسه ای با حضور سرپرست اداره کل، معاون گردشگری استان و مسئولین فرودگاه بین المللی کرمانشاه برای بررسی توسعه پروازهای داخلی و خارجی برگزار شد.

جبار گوهری در خصوص نتایج این نشست، با اشاره به فراهم شدن شرایط ورود گردشگران خارجی به استان، گفت: توسعه پروازهای رفت و برگشت داخلی از مقصد کرمانشاه به شهرهای توریستی و بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، افزود:برقراری پروازهای داخلی در مسیرهای پرتردد که مقصد گردشگران خارجی است، می تواند به رونق فرودگاه کرمانشاه و دفاتر خدمات مسافرتی استان کمک کند.

او افزود: دفاتر خدمات مسافرتی استان این آمادگی را دارند تا با برقراری پروازهای نو این پروازها را به لحاظ تامین مسافر ساپورت کنند.

گوهری شرح داد: توسعه پروازهای داخلی و خارجی برای رونق گردشگری استان کرمانشاه امری ضروریست که باید به آن توجه شود.

او گفت: به همین منظور با دفاتر خدامت مسافرتی تعدادی از مقاصد هدف برای حمایت از برقراری پروازهای به مقصد کرمانشاه وارد مذاکره شده ایم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، افزود: با هماهنگی که با مسئولین فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اجرا شده است، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برقراری پرواز کرمانشاه-اصفهان باشیم.

او گفت: همچنین با هماهنگی مدیریت فرودگاه کرمانشاه، به زودی برای برقراری پرواز کرمانشاه-رامسر نیز وارد مذاکره می شویم.

گوهری همچنین در حاشیه این نشست از شرایط باند پرواز فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه بازدید کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21835

به "پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید