وزیر کشور: محدودیت های هوشمند کرونا اعمال می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - وزیر کشور اطلاع داد با توجه به فرایند واکسیناسیون سراسری در کشور، کاهش ابتلا و فرایند فوتی ناشی از کرونا، بناست که محدودیت های کلی برداشته شده و از این پس محدودیت ها به صورت هوشمند اعمال گردد.

وزیر کشور: محدودیت های هوشمند کرونا اعمال می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز توفیق داشتیم خدمت مردم شریف استان لرستان برای معرفی استاندار تازه و تکریم استاندار پیشین باشیم؛ گفت: اقدامات و کارهای خوبی به وسیله استاندار قبلی در توسعه استان صورت گرفته است و امیدواریم با حضور استاندار تازه توسعه استان شتاب بیشتر و فعال تری به خود گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در استان منابع و ظرفیت های بسیار بزرگی برای توسعه استان وجود دارد، توضیح داد: این استان نیاز به کارهای زیادی دارد که امیدواریم کم و کاستی های موجود با همت عزیزان رفع گردد.

وحیدی ابراز امیدواری کرد: ظرفیت های لرستان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، صنعت، حوزه گردشگری و میراث فرهنگی باید فعال گردد و امیدواریم با فعال سازی آنها مشکل بیکاری را در استان کاهش دهیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع قرنطینه هوشمند در کشور اشاره نمود و گفت: با توجه به فرایند واکسیناسیون سراسری در کشور، کاهش ابتلا و فرایند فوتی ناشی از کرونا، بناست که محدودیت های کلی برداشته شده و از این پس محدودیت ها به صورت هوشمند اعمال می گردد.

وی در این باره گفت: این طرح ابتدا به صورت پایلوت و در مرحله بعدی به صورت عمومی اجرا می گردد.

امروز با حضور وزیر کشور ضمن تکریم خادمی استاندار سابق لرستان، فرهاد زیویار به اسم استاندار تازه معرفی می گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20758

به "وزیر کشور: محدودیت های هوشمند کرونا اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور: محدودیت های هوشمند کرونا اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید