ورود دوباره موج سرما به گیلان

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با ورود مجدد سامانه هوای سرد و بارشی از امشب بارش باران در جلگه و بارش برف در کوهستان را خواهیم داشت.

ورود دوباره موج سرما به گیلان

به گزارش خبرنگار از ، محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان گیلان امروز گفت: با ورود سامانه هوای سرد و بارشی از اواخر وقت امروز بارش باران در جلگه و بارش برف در کوهستان و در بعضی مناطق وزش باد شدید پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه، این شرایط جوی تا اواخر وقت فردا در گیلان ماندگار است، اضافه کرد: دمای هوا هم 4 تا 8 درجه کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به بارش باران و برف ،گفت: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش زمین دور از انتظار نیست ومسافران از استقرار در حاشیه رودخانه ها پرهیز نمایند.

محمد دادرس گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی را دارند تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی را همراه داشته باشند.

او به فعالان بخش های مختلف کشاورزی، باغداران، گلخانه داران و پرورش دهندگان مرغ و ماهی توصیه کرد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی بارش باران و سرمای هوا بیاندیشند.

انتهای پیغام / ق

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4581

به "ورود دوباره موج سرما به گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دوباره موج سرما به گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید