واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی خبرنگاران

به گزارش دَبی بلاگ، پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو نسبت به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی درخصوص مزایده خودرو ها واکنش نشان داد.

واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در پی انتشار ویدیوی یکی از مخاطبان در شبکه های اجتماعی درخصوص مزایده خودرو های کارشناسی شده ایران خودرو، پایگاه اطلاع رسانی این شرکت با تاکید بر صیانت از حقوق مصرف کنندگان و مشتریان، عنوان نمود: صرفا خودرو هایی در شرایط مزایده قرار می گیرند که قابل تجاری سازی و تحویل به مشتریان نباشند و ایران خودرو به دنبال کسب هیچ گونه منفعتی در این زمینه نیست.

در این اطلاعیه تاکید شده، با در نظر دریافت تعداد فراوری و تحویل ایران خودرو، تنها به میزان شش هزارم فراوریات 11 ماهه سال جاری این شرکت، کارشناسی شده و در فرآیند مزایده قرار گرفته است؛ بنابراین شائبه عرضه خودرو در مزایده با هدف کسب سود و منفعت بیشتر برای این تعداد محدود، به هیچ عنوان قابل طرح نیست.

در این اطلاعیه آمده است، خودروی سمندی که مشتری حاضر در طرح مزایده به تصویر کشیده، دارای ایرادات کیفی متعدد در ناحیه بدنه خودرو بوده که اصلاح و تعمیر آن، سبب بروز عینی و قابل مشاهده اختلاف رنگ در قسمت های مختلف بدنه می شد که عرضه چنین خودرویی به مشتری در فروش های عادی، خارج از استاندارد های کیفی است.

ایران خودرو تاکید نموده، فرآیند ارزیابی کیفی خودرو ها و اختصاص آن به مزایده، دارای دستورالعمل ها و اصول مشخصی است که این خودرو نیز در همین چارچوب توسط معاونت کیفیت این شرکت ارزیابی و به عنوان خودروی فاقد شرایط عرضه عادی به مشتری شناخته شده است.

این اطلاعیه همچنین تصریح نموده، خودرو های مزایده ای، خارج از ضوابط قیمت گذاری مشخص قیمت می شوند و مبنای مشخص قیمت پایه آن همیشه مظنه بازار بوده است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15947

به "واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ایران خودرو به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید