والیبال کار سختی در المپیک دارد، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی سخت است

به گزارش دَبی بلاگ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: مردم از والیبال ایران در سال های آینده انتظار رشد جهانی دارند و امیدوارم در آینده دوباره شاهد اتفاقات خوش برای این رشته ورزشی باشیم.

والیبال کار سختی در المپیک دارد، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی سخت است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علی اصغر مونسان در نشست هیئت رئیسه فدراسیون که عصر امروز (سه شنبه) برگزار گردید، اضافه کرد: والیبال کار سختی در المپیک پیش رو دارد، چون سطح توقع مردم از این رشته ورزشی، بسیار بالاست.

وی با بیان این که مردم حاضر نیستند والیبال برابر هیچ تیمی نتیجه را واگذار کند، توضیح داد: پس از حضور مجدد داورزنی در فدراسیون والیبال، مردم توقع اوج گیری دوباره این رشته ورزشی را دارند و با توجه به مباحث مطرح شده در نشست هیئت رئیسه، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی جدید نیز کار سختی خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ادامه داد: مردم حتی توقع دارند تیم ملی والیبال ایران برابر تیم های اول و دوم دنیا نیز برنده مسابقه گردد و بنابراین، ریسک زیادی برای انتخاب سرمربی پیش رو دارید.

وی تاکید نمود: استفاده از مربیان عظیم دنیا، بار روانی خاص خود را برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران به همراه خواهد داشت و نتیجه نگرفتن والیبال در المپیک، در هر شرایطی برای مردم مورد قبول نیست.

مونسان با یادآوری این که بازی های المپیک بسیار مهم است اما مردم والیبال را در سال های آینده نیز همراه با رشد جایگاهش در دنیا می خواهند، گفت: امیدوارم در آینده دوباره شاهد اتفاقات خوش برای این رشته ورزشی باشیم.

4127

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9238

به "والیبال کار سختی در المپیک دارد، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال کار سختی در المپیک دارد، تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید