والیبال جوانان دنیا، شاگردان عطایی، حریفان خود را شناختند

به گزارش دَبی بلاگ، مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دنیا با حضور 16 تیم در 4 گروه چهار تیمی برگزار گردید و طی آن تیم جوانان ایران در گروه C نهاده شد.

والیبال جوانان دنیا، شاگردان عطایی، حریفان خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، قرعه کشی مسابقات والیبال جوانان زیر 21 سال دنیا امروز به صورت آنلاین برگزار گردید. این رقابت ها در حالی قرار است از اول مهرماه به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان شروع گردد که طبق قرعه، تیم والیبال جوانان ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی (2019- بحرین) به عنوان تیم اول گروه C با آرژانتین، مراکش و بلژیک هم گروه شد.

ایتالیا و بلغارستان نیز به عنوان میزبانان مشترک مسابقات قهرمانی جوانان دنیا در سال 2021، به ترتیب به عنوان تیم اول گروه های A و B انتخاب شدند.

طی مراسم قرعه کشی اعلام شد به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت ها و ممنوعیت هایی که برای بعضی کشورها در این زمینه پیش آمده، یک تیم از حضور در مسابقات انصراف داده است. به این ترتیب فدراسیون دنیای بر اساس رده بندی دنیای جوانان، مذاکرات خود را برای جایگزینی تیم چهارم گروه A شروع نموده است. بر همین اساس در این قرعه کشی، یک قرعه باز نهاده شد تا پس از نهایی شدن نماینده چهارم گروه A نام تیم مذکور در گروه مربوطه قرار گیرد.

گروه بندی مسابقات به توضیح زیر است:

گروه A: ایتالیا، مصر، جمهوری چک، تیم 1

گروه B: بلغارستان، کوبا، بحرین، لهستان

گروه C: ایران، آرژانتین، مراکش، بلژیک

گروه D: روسیه، برزیل، کامرون، کانادا

رقابت های مرحله گروهی تیم های حاضر در گروه A و C به میزبانی ایتالیا و رقابت های تیم های حاضر در گروه B و D به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد. به این ترتیب رقابت های مرحله گروهی تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه C به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان مرد دنیا به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان از تاریخ اول تا 11 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18431

به "والیبال جوانان دنیا، شاگردان عطایی، حریفان خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال جوانان دنیا، شاگردان عطایی، حریفان خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید