نقش خاص مهران مدیری در خاتون

به گزارش دَبی بلاگ، سینما دیلی/ روزنامه خراسان نوشت: قصه سریال خاتون از سال 1320 آغاز می گردد و داستان حول محور شخصیتی به نام خاتون با بازی نگار جواهریان می چرخد. همسر این کاراکتر شیرزاد ملک با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و خاتون از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران به وسیله متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است.

نقش خاص مهران مدیری در خاتون

در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می دهد و شرایط خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می نماید. مهران مدیری نقش جهانگیر روزبه دایی خاتون را برعهده دارد. این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می نماید، جزو شخصیت های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ طبع و خوش مشرب دارد.

جهانگیر روزبه که به اسم دایی جون انگلیسی شخصیت خاتون معرفی شده، با انگلیسی ها و روس ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی هم فرد وطن دوستی محسوب می گردد.

مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی ننموده و حضور در خاتون تجربه تازه ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی نموده، ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر نقش هایی دارد که تا به حال ایفا نموده است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همگردی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18875

به "نقش خاص مهران مدیری در خاتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش خاص مهران مدیری در خاتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید