میشل عون از آمریکا درباره تحریم 2 شخصیت لبنانی شرح خواست

به گزارش دَبی بلاگ، میشل عون رئیس جمهوری لبنان چهارشنبه شب از وزیر خارجه این کشور خواست تا ضمن تماس با سفارت آمریکا در لبنان، درباره تحریم دو وزیر پیشین لبنانی از سوی واشنگتن شرح بخواهد.

میشل عون از آمریکا درباره تحریم 2 شخصیت لبنانی شرح خواست

به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، رئیس جمهوری لبنان از شربل وهبه وزیر خارجه این کشور خواسته با سفارت آمریکا در بیروت و سفارت لبنان در واشنگتن تماس بگیرد تا آگاه گردد، وزارت خزانه داری آمریکا در چه شرایطی اقدام به اعمال تحریم ها علیه علی حسن خلیل و یوسف فنیانوس دو وزیر سابق لبنانی نموده است.

بر اساس بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، یوسف فنیانوس و علی حسن خلیل وزیران پیشین حمل و نقل و دارایی لبنان در لیست تحریم های جدید آمریکا قرار گرفته اند.

فنیانوس وزیر حمل و نقل و کار سابق لبنان از جریان المرده به رهبری سلیمان فرنجیه و از افراد نزدیک به وی و حسن خلیل وزیر دارایی و وکیل لبنانی از اعضای با سابقه جنبش امل هستند.

خزانه داری آمریکا مدعی شده که از مردم لبنان در درخواست های خود برای ایجاد یک دولت شفاف و جوابگو و عاری از فساد، حمایت می نماید.

در همین رابطه حزب الله لبنان چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه دو وزیر پیشین لبنانی، گفت: سیاست تحریم های آمریکا نمی تواند به اهداف خود در لبنان برسد.

حزب الله دراین بیانیه افزوده است: این اقدام ناعادلانه نشان افتخاری برای این دو دوست و همه کسانی است که دولت آمریکا آن ها را به مقاومت یا حمایت از مقاومت متهم می نماید. ، ایرنا

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11704

به "میشل عون از آمریکا درباره تحریم 2 شخصیت لبنانی شرح خواست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل عون از آمریکا درباره تحریم 2 شخصیت لبنانی شرح خواست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید