مقایسه هوندا CR-V با راو 4، فارستر و روگ

به گزارش دَبی بلاگ، اولین تبلیغ هوندا به مقایسه CR-V با تویوتا راو 4 مشهور اختصاص دارد. از آنجایی که این خودرو قوی ترین رقیب هوندا محسوب می گردد بنابراین این خودروساز ادعا های بزرگی دارد.

مقایسه هوندا CR-V با راو 4، فارستر و روگ

به گزارش خبرنگار ،بازار شاسی بلند های میان سایز میدان نبرد خودرو های زیادی است. خانواده هایی که علاقه ای به هوندا آکورد، سوبارو لگاسی و یا نیسان آلتیما ندارند می توانند قدبلندانی جادارتر از همان خودروسازان را انتخاب نمایند. این کلاس به حدی فشرده و رقابتی است که هوندا دست به مقایسه مستقیم CR-V با رقبای خود زده است!

به عنوان یک مصرف نماینده مطمئن هستیم که شما قبل از خرید یک خودرو اقدام به آنالیز های گوناگون و همچنین مشاهده آگهی های تبلیغاتی می کنید، اما قطعاً تحت تأثیر آن ها قرار نمی گیرید! امروز بجای فشردن دکمه رد کردن و یا نادیده دریافت این ویدئو می خواهیم که تبلیغ هوندا را با اشاره به علم ببینید.

اولین تبلیغ هوندا به مقایسه CR-V با تویوتا راو 4 مشهور اختصاص دارد. از آنجایی که این خودرو قوی ترین رقیب هوندا محسوب می گردد بنابراین این خودروساز ادعا های بزرگی دارد. هوندا می گوید CR-V کابین جادارتری نسبت به راو 4 داشته و به صورت استاندارد با مونروف و جایگاه های گرم شونده عرضه می گردد. همچنین هوندا گفته قیمت پایه CR-V حدود 2 هزار دلار کمتر از راو 4 است.

فضای سرنشین این خودرو 2914 لیتر است درحالی که فضای کابین راو 4 برابر با 2800 لیتر می باشد. از نظر فضای بار هم CR-V ظرفیت 2146 لیتری داشته، ولی راو 4 با محفظه بار 1976 لیتری عرضه می گردد. همچنین مونروف و جایگاه های گرم شونده در راو 4 به صورت آپشن در دسترس هستند. از نظر قیمتی نیز CR-V با قیمت پایه 25050 دلاری عرضه می گردد درحالی که برای خرید راو 4 تریم XLE باید 27250 دلار پرداخت کنید.

این تبلیغ با مقایسه CR-V با سوبارو فارستر و نیسان روگ و دیگر شاسی بلند های ژاپنی ادامه پیدا می نماید. چنین تبلیغاتی دارای اطلاعات مفید زیادی هستند.

باید دید آیا رقبا هم پاسخی برای هوندا تدارک خواهند دید یا خیر!

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7804

به "مقایسه هوندا CR-V با راو 4، فارستر و روگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه هوندا CR-V با راو 4، فارستر و روگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید