مدیر پشت میز نشین در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران استان گفت: مدیر پشت میز نشین در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد و بازدیدهای میدانی و برنامه های هفتگی از هر شهرستان باید انجام شود.

مدیر پشت میز نشین در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد

به گزارش از ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانداران سیستان و بلوچستان به سه اصل مهم اولویت بندی، مشارکت و پیگیری مسائل اشاره کرد و گفت: فرمانداران و مدیران باید تمامی موضوعات را کالبدشکافی و آسیب شناسی کنند و براساس اولویت هر مسئله موضوعات پیگیری و انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشارکت و استفاده از نظر نخبگان، تشکلات اجتماعی، گروه های مرجع و جوانان بهترین راهکار برای تصمیم گیری و اقدام مناسب است. یکی دیگر از موضوعات مهم در رفع مسائل و مسائل پیگیری مستمر، نظارت و کنترل است.

وی با بیان اینکه نباید معطل کارهای بزرگ بوده و کارهای نقد و فوری انجام شود، گفت: تمام طرح های نیمه تمام در حوزه ساز و کارها و ساخت و سازها باید شناسایی و انجام شود.

مدرس خیابانی شرح داد: باید کمیته سرمایه گذاری تشکیل و باندی سبز در راستا عبور و ورود سرمایه گذار به سیستان و بلوچستان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استاندار، فرماندار و مدیر پشت میز نشین جایگاهی ندارد و بازدیدهای میدانی و برنامه های هفتگی از هر شهرستان باید انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان به پتانسیل میوه های گرراستای بویژه موز در این منطقه اشاره کرد و اضافه نمود: طرح توسعه و تولید میوه های گرراستای باید به طرحی ملی و کشوری تبدیل شود.

وی ادامه داد: ظرفیت آبزی پروری و صیادی و استفاده از کشتی پشتیبان، دامداری و استفاده از کشتارگاه های صنعتی و گردشگری بویژه گردشگری سلامت از دیگر ظرفیت های مهم این استان است که باید به آن توجه شود.

مدرس خیابانی به ثروت بزرگ نیروی انسانی در این استان اشاره کرد و گفت: مهارت آموزی، استفاده از نیروی بومی و حمایت از اقلام تولیدی این افراد بسیار مهم است. تمامی گذرگاه ها، بازارچه های محلی و واحدهای نیمه فعال و تعطیل مجدد باید فعال شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان به نقش رسانه در نشان دادن ظرفیت های مهم استان اشاره کرد و اضافه نمود: رسانه های این استان علاوه بر نشان دادن ظرفیت های موجود و مهم این استان مطالبات و نیازهای این منطقه را هم در سطح ملی بیان کنند. سازمان توسعه سیستان و بلوچستان و مکران حتماً باید شکل گیرد.

ع

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20326

به "مدیر پشت میز نشین در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر پشت میز نشین در سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید