محدودیت های کرونا مرگ ناشی از حوادث رانندگی را در شهرضا کاهش داد

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس مرکز بهداشت شهرضا گفت: به علت محدودیت های ناشی از کرونا کاهش محسوس مرگ از تصادفات رانندگی را در شهرضا داشته ایم.

محدودیت های کرونا مرگ ناشی از حوادث رانندگی را در شهرضا کاهش داد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، فرزانه کمایی رئیس مرکز بهداشت شهرضا با اشاره به عوامل فوت در شهرضا در نیمه اول سال جاری گفت: بیماری های قلبی و عروقی، کرونا، سرطان، بیماری های دستگاه تنفسی و بیماری های سیستم اعصاب و سوانح و حوادث که درصد آن نسبت به سال های قبل کمتر است، از علل فوت در شهرضا می باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه 27 درصد از مرگ ها در شهرضا در نیمه اول سال ناشی از کرونا بوده است، اضافه نمود: در سال گذشته 169 نفر از آقایان و 122 نفر از زنان به علت کرونا در شهرضا فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه فوت زنان در شهرضا بر اثر سرطان سینه به علت غربالگری و پیشگیری کاهش پیدا نموده است، اعلام کرد: در سال 98، 910 فوت و در سال 99 هزار و 56 فوت در شهرضا به ثبت رسیده که در سال 99 به علت کرونا 14 درصد افزایش مرگ داشته ایم و از این تعداد 56 درصد را آقایان و 44 درصد را خانم ها تشکیل می دهند و میانگین سنی فوت در آقایان 70 و خانم ها 75 سال بوده است.

کمایی با بیان اینکه به علت محدودیت های ناشی از کرونا کاهش محسوس مرگ از تصادفات رانندگی را در شهرضا داشته ایم، اسم کرد: 18 درصد از مرگ ها در سال گذشته در شهرضا مربوط به ماه آبان بود.

منبع:فارس

انتهای پیغام

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20863

به "محدودیت های کرونا مرگ ناشی از حوادث رانندگی را در شهرضا کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونا مرگ ناشی از حوادث رانندگی را در شهرضا کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید