قیمت قبر در تبریز از 400 هزار تومان تا 8 میلیون تومان

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با بیان اینکه براساس مصوبات، قیمت قبور وادی رحمت از حداقل چهار میلیون ریال تا هشتاد میلیون ریال در نوسان است، گفت: قیمت قبور پیش فروش بر اساس جدول اعلام نرخ تعرفه خدمات، بیشتر از رقم های فوق بوده و قیمت هر بلوک 35 متری از مقبره های خانوادگی نیز 800 میلیون ریال اعلام شده است.

قیمت قبر در تبریز از 400 هزار تومان تا 8 میلیون تومان

احد فلاحی با بیان این که قبور وادی رحمت بر اساس دفترچه تعرفه عوارض محلی و فهرست بهای خدمات شهرداری تبریز شورای شهر قیمت گذاری می گردد، اظهار کرد: با توجه به این که امکان خرید و فروش قبور در تبریز وجود ندارد، صاحبان قبور پیش خرید شده فقط در صورت هبه شورای شهر می توانند قبرهای خریداری شده را به افراد نسبی و سببی خویش انتقال دهند.

وی با بیان اینکه خدمات این سازمان برای خانواده های معظم شهدا رایگان است، ادامه داد: بر اساس مصوبات، بعضی از بلوک های وادی رحمت برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نیز افراد اهداکننده عضو، به صورت رایگان واگذار می گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انتخاب و واگذاری قبور در بلوک های مختلف توسط سیستم صورت گرفته و بین تمام اقشار توزیع می گردد، تشریح کرد: در واگذاری قبور در بلوک های مختلف، هیچ تبعیض بینی اقشار مختلف وجود ندارد.

فلاحی از برنامه این سازمان برای هوشمندسازی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات آرامستان های شهرداری تبریز اطلاع داد و اضافه کرد: بر این اساس، سایت و اپلیکیشن ویژه ای با امکان ارائه خدمات به صورت آنلاین و بدون حضور شهروندان در محل راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز در پایان تاکید نمود: تمام فعالیت های صورت گرفته در مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز شفاف و بر اساس مصوبات قانونی است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4894

به "قیمت قبر در تبریز از 400 هزار تومان تا 8 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت قبر در تبریز از 400 هزار تومان تا 8 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید