قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند

به گزارش دَبی بلاگ، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند و با وحدتی که در شهرستان حاکم و امنیت کامل برقرار است.

قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند

به گزارش ، شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی اعلام کرد: قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند و با وحدتی که در شهرستان حاکم و امنیت کامل برقرار است.

او اضافه نمود: همه ما وظیفه داریم درخدمت مردم باشیم و همراهی مردم با دولت ونظام قابل تحسین است در سفر رییس جمهوری به بخش ازگله گازرسانی به این منطقه و روستا های تابعه از مهم ترین مطالبات مردم بود که خوشبختانه امروز پروژه مذکور با 90درصد پیشرفت فیزیکی درشهرازگله درحال انجام است.

او اضافه نمود: سامانه دشت ازگله با پوشش بیش از 900هکتار از زمین های منطقه درحوزه باغداری و کشاورزی آماده بهره برداری است.

شکری اعلام کرد: پیشرفته ترین سامانه در این پروژه استفاده شده، ارزیابی سطح دمای زمین های کشاورزی، عمکرد شناورهاو پمپاژ و سیستم آبیاری در اتاق کنترل مستقر در جهاد کشاورزی ازگله صدرصد مکانیزه و الکترونیکی مدیریت می گردد.

او گفت: اعتبار لازم جهت ایجاد فیبرنوری بازارچه شیخ صالح تخصیص یافته است و زیر ساخت های آن در حال اجرا و با توجه به مصوبه هئیت دولت به عنوان مرز رسمی دستگاه های متولی پای کار باشندو هرگونه کم کاری را نمیپذیریم.

او گفت: مقدمات برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی کشور فراهم شده است 47صندوق ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته ایم.

او اضافه نمود: هیچ مدیری حق همراهی کاندیدا ها در ساعات اداری را ندارد و از امکانات دولتی به نفع شخص خاصی استفاده نماید.

انتهای پیغام/ز

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4964

به "قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت و صلابت نظام خود مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید