فکری بهترین تصمیم را گرفت، نباید فاصله استقلال با رقبا زیاد گردد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران- گروه ورزش- فرزانه صفایی شاد: مهدی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد استعفای محمود فکری از سرمربیگری استقلال گفت: استقلال دو روز بد را پشت سر گذاشت؛ برابر مس رفسنجان به پیروزی نرسید و نتوانست سه امتیاز را کسب کند.

فکری بهترین تصمیم را گرفت، نباید فاصله استقلال با رقبا زیاد گردد

وی ادامه داد: با وجود آنکه مدیرعامل استقلال در این چند وقت اخیر بارها گفته بود که از فکری حمایت می نماید، اما این اتفاق رخ نداد و او مجبور شد به دلیل فشار طرفداران و فضای مجازی، محمود فکری را برکنار کند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در مورد ملاقات امروز شنبه آبی پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال بازی سختی برابر تیم جواد نکونام دارد، فولادی ها ملاقات قبل خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و حالا خود را آماده ملاقات برای تیم بحران زده استقلال می نمایند. مدیران استقلال می دانند که روزهای سختی در پیش است.

وی با انتقاد از کسانی که علیه فکری در فضای مجازی جو بدی را ایجاد نموده اند، گفت: مشکل اصلی استقلال و فوتبال ایران، فضای مجازی است. متأسفانه چند نفر با زدن پیج علیه استقلال، جوسازی و فضا را برای تیم مسموم کردند. پیشکسوتان از محمود فکری حمایت و طرفداران را به آرامش دعوت کردند اما متأسفانه فضای مجازی بلای جان فوتبال ما شده و برخی تسویه حساب های شخصی خود را در فضای مجازی انجام می دهند.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در سرانجام گفت: نباید فاصله امتیاز استقلال با پرسپولیس و سپاهان بیشتر گردد. در چنین شرایطی، باز هم قهرمانی از دست استقلال می پرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16653

به "فکری بهترین تصمیم را گرفت، نباید فاصله استقلال با رقبا زیاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری بهترین تصمیم را گرفت، نباید فاصله استقلال با رقبا زیاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید