طاهری: بدنبال کسب برترین مدال جهانی هستم

به گزارش دَبی بلاگ، تهران (پانا) - فرنگی کار تیم ملی ایران از انگیزه بالای خود برای درخشش در مسابقات قهرمانی دنیا اطلاع داد.

طاهری: بدنبال کسب برترین مدال جهانی هستم

رامین طاهری نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: انشاء اله که با برترین مدال به کشور بر می گردم. البته حریفان بسیار سختی در مسابقات دارم . حریفان اصلی ام از کشورهای روسیه و صربستان و اوکراین هستند که تقریبا همه آنها مدال آوران المپیکی بوده اند. در دوره قبلی مسابقات جهانی که سال 2019 در کشور قزاقستان برگزار گردید، نتوانستم مدال بگیرم اما در این مسابقات با برترین رنگ مدال به کشور باز می گردم.

وی در مورد تمریناتش گفت: اردوی بسیار خوب و سنگینی را برگزار کردیم. البته در هر دو مرحله از اردویی که برگزار گردیده است، فشار بسیار خوبی به کشتی گیران آمد. یک مرحله دیگر از اردو تا اعزام به مسابقات جهانی نروژ به جای مانده است که امیدوارم در این اردو به بالاترین اندازه از آمادگی برسیم.

وی در مورد برنامه های خود در اردوی تیم ملی گفت: تمامی تمرینات که مربیان می دهند را با دقت هرچه بیشتر انجام می دهم، اما من به شخصه بر روی یک سری نقاط ضعفم که در مسابقات مختلف تعیین شده بود تمرکز کافی دارم و سعی می کنم با یاری مربیان این ضعف ها را رفع کنم.

طاهری در مورد حضور مربیان سازنده در اردوی تیم ملی گفت: به نظر من این حضور کار بسیار مثبتی است که اجرا شده و انگیزه برای دیگر مربیان کشور است. اینکار به مربیان سازنده یاری می نماید تا با حضور در کنار بزرگانی چون محمد بنا تجربیات خوبی کسب نمایند و این تجربیات را به شهرهای خود ببرند.

طاهری در مورد مسابقات انتخابی گفت: من در تمامی فرآیندهایی که فدراسیون کشتی برگزار نموده بود حضور داشتم و با توجه به قهرمانی در جام های تختی و وهبی امره، دوبنده تیم ملی را از آن خود کردم.

رامین طاهری در مورد حضورش در لیگ برتر کشتی که بعد از مسابقات جهانی برگزار خواهد شد گفت: فعلا با تیم خاصی صحبت ننموده ام و تمام تمرکزم را روی مسابقات جهانی گذاشته ام تا بتوانم کشتی خوبی بگیرم.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20257

به "طاهری: بدنبال کسب برترین مدال جهانی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: بدنبال کسب برترین مدال جهانی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید