صانعی: هرجا می روم خشکسالی می گردد، کارم با بانوان تمام شد

به گزارش دَبی بلاگ، مربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به مطالباتش بابت پاداش تیم های مختلف از فدراسیون فوتبال گفت: امروز سالروز قهرمانی با زیر 20 سال هاست اما هنوز پاداش را نداده اند.

صانعی: هرجا می روم خشکسالی می گردد، کارم با بانوان تمام شد

علی صانعی مربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضورش در این تیم در حالی که بارها به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ منفی داده بود، شرح داد: همانطور که می دانید بنده در بخش آقایان سرمربی تیم ملی المپیک جوانان و مدیرفنی تیم بزرگسالان هستم و قرار نبود با تیم ملی بانوان به تایلند بروم. صحبتش وجود داشت اما فرصت نداشتم که کنار تیم باشم. فدراسیون چند گزینه دیگر نیز به جز من داشت. ما تمرین های تیم ملی زیر 18 سال (المپیک) را برگزار می کردیم و قبل از رفتن به ایتالیا ناگهان به من گفتند با بانوان باید به تایلند بروم، من نیز به خانم مظفر گفتم می توانم فقط در مسابقات در خدمتشان باشم.

او اضافه کرد: به هر حال این ماموریتی بود که فدراسیون به ما داد و دو، سه هفته در خدمتشان بودیم. با یک روز تاخیر به تایلند رفتم و خدا را شکر نتیجه خوبی هم حاصل شد، مبارکشان باشد. بعد از سوت انتها بازی فینال نیز کارمان با این تیم تمام شد و عملا کاری با آنها نداریم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال بانوان که با قهرمانی در آسیا سهمیه المپیک جوانان را کسب نموده نمی تواند به این مسابقات برود چرا که مسئولان برگزاری، اعلام نموده اند از بین آقایان و بانوان تنها یک تیم می تواند اعزام گردد. بنابراین تیم علی صانعی که از سال گذشته تشکیل شده، در اولویت قرار گرفته است.

علی صانعی درباره این موضوع نیز شرح داد: ما تابع فدراسیون فوتبال هستیم. هر کدام از تیم ها بروند فرقی نمی کند. به هر حال فدراسیون تصمیم گرفته که آقایان بروند چون تیممان قوی تر و بهتر است. ما از مرداد ماه سال گذشته استعدادیابی را شروع کردیم و تیممان نیز چهار ماه پیش شکل گرفته است. فکر می کنم تیم آقایان سازمان یافته تر است اما در هر حال ورزش کشور هر تصمیمی بگیرد، تابعش هستیم.

مربی تیم های ملی فوتسال ایران که پاداش معوقه زیادی از فدراسیون فوتبال دارد، گفت: آن قدر پاداش طلب داریم که نمی دانم کدامش را بگویم. در مسابقات بانوان نیز به بازیکنان 1200 دلار دادند اما به من 350 دلار پول تو جیبی تعلق گرفت. ما هر جا برویم خشکسالی می گردد (باخنده). با این حال قول دادند در تهران هم پاداش بدهند. معتقدم به این بازیکنان باید به لحاظ مادی و معنوی رسیدگی نمایند تا در ادامه راه، انگیزه بگیرند و بقیه هم تشویق شوند که به فوتسال بیاند. ضمن این که فوتسال بانوان پتانسیل کسب سکوی جهانی دارد.

صانعی در انتها اعلام نمود: دقیقا سه شنبه 25 اردیبهشت، سالروز قهرمانی ما با تیم زیر 20 سال در جام ملت های 2017 آسیا در تایلند بود اما پاداش بازیکنان پرداخت نشده است. از قهرمانی آسیای بزرگسالان هم سه ماه گذشته و فعلا تا یک سال جا دارد. در چنین وضعیتی پاداش بانوان را نمی دانم چه زمانی خواهند داد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5221

به "صانعی: هرجا می روم خشکسالی می گردد، کارم با بانوان تمام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: هرجا می روم خشکسالی می گردد، کارم با بانوان تمام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید