شش مصدوم و فوتی در تصادف دلخراش جاده روستای تنگه شهرستان آبادان

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: بر اثر برخورد موتورسیکلت با خودرو پژو در جهت روستای تنگه 2 به تنگه 3 این شهرستان 6 نفر کشته و مجروح شدند.

شش مصدوم و فوتی در تصادف دلخراش جاده روستای تنگه شهرستان آبادان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، امین منصور؛ در تبادل نظر با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: این حادثه در ساعت 21:34 شب گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس 115 آبادان اطلاع داده شد که در پی آن 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این حادثه 3 مصدوم و 3 فوتی در پی داشت، اضافه کرد: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه فرایند درمان، مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان های شهید بهشتی و 17 شهریور آبادان منتقل کردند.

به گفته وی مجروحان این سانحه رانندگی همگی مرد و بین 10 تا 34 سال سن داشتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان توضیح داد: در این تصادف هولناک 2 نفر از مجروحان به سبب شدت جراحات وارده در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و به رغم کوشش های اجرا شده کادر درمانی، جان خود را از دست داد.

منصور، یادآور شد: اگر چه تمام کوشش همکاران بنده در حوادث، نجات جان مصدومان است اما بهترین و کم هزینه ترین روش کاهش صدمات، پیشگیری از بروز این حوادث است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14816

به "شش مصدوم و فوتی در تصادف دلخراش جاده روستای تنگه شهرستان آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مصدوم و فوتی در تصادف دلخراش جاده روستای تنگه شهرستان آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید