سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی گردد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/کرمان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کارهای خیلی خوبی برای بالابردن ظرفیت خدمات انجام داده و فضای بسیار خوبی به عنوان بخش مگا آی سی یو پیشرفته با 30 تخت آماده کردند و تجهیزاتی لازم دارند که تا خاتمه هفته در اختیار دانشگاه قرار می گیرد که یک مگا آی سی یو عظیم استان می تواند باشد.

سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی گردد

دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بخش کرونا بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) و سالن بحران شهرستان اظهار کرد: امروز به دلیل بار بیماری کرونا که در شهرستان رفسنجان فرایند رو به افزایشی داشت و در بیشتر شهرهای استان کرمان به ویژه شهر کرمان، بافت و سیرجان هم این شرایط را دارد، بازدیدی از بخش ها انجام دادیم.

وی اضافه نمود: متأسفانه بیماران بستری و مراجعه های سرپایی همچنان رو به افزایش است و متاسفانه به دلیل مراجعه دیرهنگام بیماران، مریض های نسبتا بدحال تری به اورژانس مراجعه می نمایند و خدمات خیلی بیشتری لازم دارند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: اولین استدعایی که دارم مردم اگر دارای علائم دال بر کرونا هستند در مراجعه تأخیر نداشته باشند چون با تشخیص زودهنگام راحت تر می توان بیماری را کنترل کرد که مریض به نارسائی تنفسی نرسد.

جان بابایی اعلام نمود: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کارهای خیلی خوبی برای بالابردن ظرفیت خدمات انجام داده و فضای بسیار خوبی به عنوان بخش مگا آی سی یو پیشرفته با 30 تخت آماده کردند و تجهیزاتی لازم دارند تا خاتمه هفته در اختیار دانشگاه قرار می گیرد که یک مگا آی سی یو عظیم استان می تواند باشد و بیمارانی که احتیاج به مراقبت بیشتری دارند در این بخش تحت مراقبت باشند.

معاون وزیر بهداشت اضافه نمود: بخش زیادی از بیمارستان زیر بار کرونا رفته مقداری مسئله اکسیژن دارند که تا خاتمه هفته تأمین و به سرعت این مشکل رفع می گردد. البته الان مسئله خاصی در این رابطه وجود ندارد اما احتیاج دارند با توجه به فرایند رو به افزایش بیماران احتیاج دارند که این مسئله حل گردد.

جان بابایی عنوان نمود: در بحث کرونا مهمترین کار اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا است که در مورد استان کرمان، رفسنجان هم مثل سیرجان و بافت جزو شهرهایی است که الزاماتی در رابطه با محدودیت ها دارد که حتما باید این محدودیت ها در رفسنجان اعمال گردد.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه سیکل بیماری در بیمارستان شکسته نمی گردد بلکه فقط با محدودیت می شکند، اعلام نمود: باید محدودیت ها در این منطقه اجرا گردد و بیماریابی گردد به ویژه کسانی که کارگر زیادی در باغ های پسته و مراکز فرآوری دارند باید خیلی حواس شان جمع گردد اگر فردی مبتلاست بلافاصله با توجه به اینکه شرایط تست در رفسنجان وجود دارد مراجعه کند و این تست ها رایگان انجام گردد.

جان بابایی همچنین در مورد مراسم تشییع در یکی از روستاهای رفسنجان که با جمعیت زیادی برگزار گردید، اظهار کرد: نمی گردد با وجود کادر درمان خسته و درمانده یک سری آدم ها رعایت ننمایند و فکر نمایند شرایط عادی است و هر زمان بدحال شدند بیایند و بستری شوند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12621

به "سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیکل بیماری کووید 19 در بیمارستان شکسته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید