سیمئونه: انتظار بیشتری از گریزمان داریم

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید ابراز امیدواری کرد که در دیدارهای بعدی شاهد درخشش بیشتری از گریزمان باشد.

سیمئونه: انتظار بیشتری از گریزمان داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، اتلتیکو مادرید در ملاقات حساس برابر میلان باوجود آنکه با یک گل عقب افتاد اما در دقایق سرانجامی دو گل به ثمر رساند تا پیروز این بازی حساس گردد.

سیمئونه بعد از بازی گفت: به بازیکنان تیمم ایمان داشتم. می دانم که تیم بسیار خوبی داریم. هنوز نتوانسته ایم به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. راه های مختلفی را امتحان نموده ایم اما باید رجحانن راه را هر چه سریعتر پیدا کرد.

آنتوان گریزمان خاتمه پیروز شد که گل نخست خود را بعد از بازگشت به اتلتیکو مادرید به ثمر رساند.

سیمئونه درباره این مهاجم فرانسوی گفت: گریزمان یک گل زیبا و غیر عادی به ثمر رساند و طبیعتا من از این گلی که او به ثمر رساند خشنود هستم. ما انتظار بیشتری از گریزمان داریم و از او می خواهیم که به سطحی که از او می شناسیم برسد.

سیمئونه در سرانجام گفت: نیمه دوم بسیار مجذوب کننده بود. در نیمه نخست که بازیکن میلان اخراج نشده بود آنها بهتر از ما ظاهر شدند اما در نیمه دوم این تیم ما بود که باتوجه به رجحان عددی با شجاعت زیاد حمله کردیم. پیروز یک بازی بزرگ شدیم.

در این گروه لیورپول با 6 امتیاز صدرنشین است. اتلتیکو مادرید با 4 امتیاز در رده دوم جای دارد این درحالی است که پورتو یک امتیازی است و میلان هم بدون امتیاز قعرنشین است.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20702

به "سیمئونه: انتظار بیشتری از گریزمان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: انتظار بیشتری از گریزمان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید