سنای آمریکا لایحه تحریم های جهنمی علیه روسیه را تصویب کرد

به گزارش دَبی بلاگ، ایسنا نوشت: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا لایحه ای را به تصویب رساند که تحریم هایی را علیه روسیه اعمال خواهد نمود اما تعیین نیست که چه زمانی در صحن علنی سنا به رای گذاشته می گردد؛ لایحه ای که یکی از حامیانش آن را لایحه تحریم های جهنمی توصیف می نماید.

سنای آمریکا لایحه تحریم های جهنمی علیه روسیه را تصویب کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، این رای گیری با 17 رای موافق و 5 رای مخالف، موجب پیشبرد لایحه مذکور در این کمیته تحت کنترل جمهوری خواستار می گردد. تمام پنج رای منفی متعلق به جمهوری خواستار شامل سناتورها جیم ریش و همچنین رون جانسون، رند پل، جانی ایساکون و جان باراسو بود.

این لایحه باید پیش از ارسال برای امضا و تبدیل آن به قانون یا وتو به دست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، باید در صحن سنا و مجلس نمایندگان آمریکا به رای گذاشته گردد. قانونگذارانی شامل متحدان ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را برای اعمال فشار علیه روسیه بر سر مداخله انتخاباتی ادعایی، خصومت علیه اوکراین و مشارکت در جنگ سوریه تحت فشار می گذارند.

این لایحه چهارشنبه با عنوان قانون دفاع از امنیت آمریکا مقابل تخاصم کرملین (DASKA) پیشرفت هایی داشت؛ لایحه ای که فوریه از سوی سناتور لیندسی گراهام جمهوری خواه و باب منندز دموکرات در کمیته روابط خارجی ارائه شد. گراهام این لایحه تحریم ها را جهنمی توصیف نموده است زیرا مجازات های شدید و گسترده ای را اعمال می نماید.

اهداف تحریم ها عبارتند از بانک های روسی که از کوشش ها برای مداخله در انتخابات های خارجی حمایت می نمایند، بخش سایبری این کشور و بدهی های جدید حاکمیتی. این امر همچنین می تواند اقداماتی را بر بخش نفت و گاز روسیه تحمیل کند.

23311

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4671

به "سنای آمریکا لایحه تحریم های جهنمی علیه روسیه را تصویب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای آمریکا لایحه تحریم های جهنمی علیه روسیه را تصویب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید