سعیدی: امیدوارم کاروان ایران در المپیک مقتدرانه ظاهر گردد، به وعده ها عمل کردیم

به گزارش دَبی بلاگ، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم سال جاری المپیک برگزار گردد و کاروان ایران مثل همواره مقتدرانه ظاهر گردد و مدال های خوش رنگی کسب کند.

سعیدی: امیدوارم کاروان ایران در المپیک مقتدرانه ظاهر گردد، به وعده ها عمل کردیم

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بهترین و بدترین وقایع ورزشی در سال 99 گفت: از نگاه عاطفی به موضوعات ورزش نگاه می کنم و معتقدم تجلیل از قهرمانان، المپین ها و نام آوران ورزش ایران که در سال 99 به کرات انجام شد بهترین اتفاق بود. این قهرمانان از سال 1948 تا به امروز برای کشور افتخار آفرینی و مردم را خوشحال نموده بودند. تندیس این عزیزان ساخته شد و با حضور خودشان و یا خانواده های آنها رونمایی شد و در موزه ورزش نهاده شد. وقتی به چهره این عزیزان نگاه می کردیم برق خوشحالی و امید دیده می شد و اینها صحنه های شیرین و لذت بخشی بود که همواره در ذهنم باقی خواهد ماند. این اتفاقات به همت رئیس کمیته ملی المپیک رقم خورد.

وی در ادامه اضافه نمود: همواره اتفاقات تلخ و شیرین و اشک ها و لبخندها در ورزش وجود دارد اما ترسناک ترین وقایع در سال 99 در گذشته تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان بود. علی انصاریان، مهرداد میناوند و علی میرزایی دارنده مدال برنز المپیک و خیلی دیگر از عزیزان و هم وطنان را به دلیل کرونا از دست دادیم. تعویق المپیک نیز از دیگر وقایع ناخوشایند در سال 99 بود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآوری کرد: در سال 1400 برای کشورم آرزو دارم که کرونا وجود نداشته باشد و مردم ایران در سلامت و شاد کامی باشند. همچنین مسائل اقتصادی، تورم، رکود و و تحریم ها برداشته گردد. همچنین برای رهبر عزیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

سعیدی تاکید نمود: امیدوارم در سال 1400 المپیک برگزار گردد و کاروان ایران مثل همواره مقتدرانه ظاهر گردد و مدال های خوش رنگی کسب کند و موجبات خوشحالی ملت ایران را فراهم کند. امیدوارم در ادامه فعالیت های سال های گذشته باز هم در راستا آرمان گرایی و اخلاق مداری در ورزش حرکت کنیم و جامعه ورزشکاران را به عنوان نماد قهرمانی ببینند و شاهد بد اخلاقی نباشیم.

وی در مورد تعهدات اقتصادی کمیته ملی المپیک در سال 99 گفت: تمام تعهدات با واریز دو میلیارد تومان در روزهای سرانجامی سال 99 محقق شد و پفراینده اقتصادی بسته شد. 50 میلیارد تومان غیر از یاری های ارزی و غیره مستقیم به فدراسیون ها پرداخت شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در سرانجام توضیح داد: از ابتدای این دوره 80 نشست هیئت اجرایی برگزار گردید که بیشتر تصمیمات حاصل از این نشست ها عملیاتی شد و وعده ها نبود که به آن عمل نگردد. ان شاالله این فرایند در سال 1400 هم ادامه داشته باشد و فدراسیون ها با آرامش و بدون دغدغه برنامه ریزی های خود را در حیطه قهرمانی و رخدادهای پیش رو انجام دهند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16489

به "سعیدی: امیدوارم کاروان ایران در المپیک مقتدرانه ظاهر گردد، به وعده ها عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: امیدوارم کاروان ایران در المپیک مقتدرانه ظاهر گردد، به وعده ها عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید