زمان بخشودگی جرایم وام بانک های دولتی اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر امور مالی و دارایی گفت: بخگرددگی جرایم وام ها در بانک های تحت مدیریت دولت، از اول اسفندماه اجرایی می گردد.

زمان بخشودگی جرایم وام بانک های دولتی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، سید احسان خاندوزی درباره بخگرددگی جرایم بانکی به مناسبت دهه مبارک فجر اضافه کرد: بر اساس توافق با مدیران عامل بانک های دولتی و بانک های تحت مدیریت وزارت اقتصاد، هر آنچه به عنوان اصل بعلاوه نرخ سود است، باید پرداخت گردد؛ اما آن جزء سومی که به عنوان جرایم بانکی در نظر گرفته می گردد، مشمول بخگرددگی می گردد.

وزیر اقتصاد تاکید نمود: هر بانک دولتی در این زمینه همکاری نکند، به بازرسی وزارت اقتصاد یا معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد اطلاع داده می گردد تا برخورد لازم صورت گیرد.

خاندوزی گفت: این مصوبه، ابلاغیه هیات مدیریت بانک هاست، بنابراین بانک های دولتی و تحت مدیریت وزارت اقتصاد موظف هستند این کار را انجام دهند و بانک ها اعلام کردند این بخشنامه پس از ابلاغ، از اول اسفند در تمام استان ها و در تمام شعب اجرا می گردد.

19 بهمن سید احسان خاندوزی از توافق با مدیران عامل بانک های دولتی و بانک های تحت مدیریت این وزارتخانه برای اجرای طرحی با هدف وصول مطالبات غیرجاری و بعلاوه مساعدت با افرادی که به دلیل مسائل مالی امکان بازپرداخت به موقع تسهیلات خود را نداشته اند، اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29153

به "زمان بخشودگی جرایم وام بانک های دولتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بخشودگی جرایم وام بانک های دولتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید