رسول پناه: اولویت مان روی نقل وانتقالات بود، پول برانکو را هم به زودی می دهیم، فوتبال دست چند دلال است!

به گزارش دَبی بلاگ، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت، اولویت این باشگاه روی نقل وانتقالات بوده و به همین دلیل پرداخت پول برانکو به تأخیر افتاده است.

رسول پناه: اولویت مان روی نقل وانتقالات بود، پول برانکو را هم به زودی می دهیم، فوتبال دست چند دلال است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اعزام این تیم به قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا باید از کشور قطر مخصوصاً سفیر ما در این کشور تشکر کنم. ویزای گل محمدی به همراه سه نفر از اعضای کادر فنی و چهار نفر از بازیکنان صادر نشده بود و قرار شد با یاری سفارت ایران در قطر صادر گردد. امیدوارم تیم ما در این مسابقات پیروز گردد و یک حماسه دیگر بیافریند.

وی در خصوص پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و نیز درخواست مهلت یک ماهه از برانکو برای پرداخت مطالباتش توضیح داد: این موضوع نگرانی ماست. من ماه پیش اعلام کردم در چند روز آینده بخش دیگر مطالبات برانکو پرداخت خوهد شد، لذا با مسئله ای که روبرو شده بودیم و مشکلاتی که در باشگاه در خصوص نقل وانتقالات به وجود آمد، مطالبات بازیکنان خارجی ما دغدغه مهمی بود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، اضافه کرد: ما در هیئت مدیره این را آنالیز نموده بودیم که یا باید پول برانکو را پرداخت کنیم یا بازیکنان. ما مجبور شدیم تمرکز را روی تقویت تیم بگذاریم. باید حدوداً 900 هزار دلار بابت مطالباتی که وجود داشت پرداخت می کردیم. همان طور که می دانید ما پرونده سه دستیار برانکو را بستیم و 300 هزار دلار هم به خود برانکو پرداختیم. دغدغه ما هم این بود که پول برانکو را پرداخت کنیم و تمام وقت مان را گذاشتیم تا این پول را پرداخت گردد، اما با توجه به اولویت های باشگاه و بحث نقل وانتقالات و اینکه باید مطالبات داخلی را هم پرداخت می کردیم، اولویت مان را روی باشگاه گذاشتیم.

رسول پناه در پاسخ به این سؤال که چرا درخواست زمان بیشتر برای پرداخت پول برانکو زودتر برای این مربی ارسال نشد، گفت: ما قبلاً این مهلت را خواسته بودیم و نامه رسمی هم دادیم، اما متأسفانه این درخواست ما رد شد. ما دنبال منابع جدید هم بودیم که آماده شده، اما در دسترس مان قرار نگرفته و احتمالاً تا یکی، دو هفته دیگر به دست مان می رسد و این بدهی را پرداخت می کنیم. ما نامه ای هم دو روز پیش به برانکو زدیم و خواهش کردیم 20 روز به ما فرصت بدهند، که هنوز اطلاع رسمی به ما نداده اند، اما فکر می کنم این درخواست ما را قبول می نمایند، اگر هم قبول ننمایند، تا دو سه هفته آینده پول برانکو را پرداخت می کنیم.

وی درباره اینکه پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو بسته خواهد شد، گفت: ما نقل وانتقالات مان را انجام دادیم و هیچ مسئله ای برای باشگاه پیش نخواهد آمد و الان دنبال منابع مالی هستیم و احتمالاً تا دو سه هفته آینده این پول پرداخت می گردد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس سپس درباره اولویت های مالی باشگاه که باعث شده پرداخت پول برانکو به تأخیر بیافتد، تأکید کرد: بشار رسن بازیکن ارزشمند ماست و خیلی ها این سؤال را می پرسیدند که چرا قرارداد رسن را تمدید نمی کنید؟ او بازیکن ارزشمندی است و 254 هزار دلار از باشگاه طلب داشت که اگر این پول را پرداخت نمی کردیم و نمی توانستیم قرارداد بشار رسن را تمدید کنیم، چه اتفاقی می افتاد؟ قبل از دربی هم بود و هزینه های بلیت سفر و یکسری هزینه های دیگر هم داشتیم که مجبور بودیم این پول ها را پرداخت کنیم. تیم برای ما مهم بود و اگر این کار را نمی کردیم نمی شد. ما نقل وانتقالات را انجام دادیم و منابع برانکو هم آماده شده است و قول می دهم تا یکی دو هفته آینده تسویه حساب را انجام دهیم.

رسول پناه در خصوص نقل وانتقالات باشگاه گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از هیئت مدیره و به خصوص آقایان رغبتی و پیروانی داشته باشم که باعث شدند فعال ترین تیم باشیم. ما بازیکنان مدنظر گل محمدی را با یک رقم منطقی جذب کردیم. آل کثیر، پهلوان، آقایی، رمضانی و... همگی بهترین های تیم خودشان بودند و امیدوارم در تیم پرسپولیس هم پیروز باشند.

وی درباره جدایی مهدی ترابی و علی علیپور گفت: ما باید از زحمات ترابی تشکر کنیم. مهدی بازیکن بااخلاق و زحمتکشی بود و تصمیم گرفت به قطر برود. با توجه به تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد و رکود مالی، الان پای رقمی حدود 25 تا 30 میلیارد تومانی در میان است و او ترجیح داد آینده خودش را تأمین کند. بازی در لیگ قطر هم برای الان نیست و قبلاً هم بازیکنانی بودند که رفتند، اما بعد از جدایی آن بازیکنان هیچ مسئله ای برای پرسپولیس ایجاد نشده است و ستاره های جدید ظهور کردند. رفتن ستاره ها نیز طبیعی است و نگاه کنید روزی رونالدو از رئال و کوتینیو هم از لیورپول رفتند. ما باید ترابی ها را بسازیم، اما بندی در قرارداد او بود که هیئت مدیره گذاشته بود. من برای او آرزوی پیروزیت می کنم، اما پرسپولیس همواره پرسپولیس است. با شناختی که از کادر فنی مان دارم همین فصل ستاره جدیدی به لیگ معرفی خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: علیپور فرزند پرسپولیس است و اینجا خانه اوست. علیپور برای قهرمانی و پیروزیت تیم زحمت کشیده است و از او تشکر می کنم. همین جا هم می گویم درِ باشگاه همواره به روی او باز است. ما نام علیپور و ترابی را برای آسیا رد کردیم، اما با این وجود برای ما ثابت شد که بحث پول نبوده است. من با وکیل او صحبت کردم و با وجود اینکه سقف پرداختی داریم، پیشنهاد او را آنالیز کردیم و گفتم که می توانیم منافع او را تأمین کنیم. با وکیل علیپور هم صحبت کردیم و ایشان گفت مسئله پول نیست و ترجیح می دهد به اروپا برود و اکنون هم برای او آرزوی پیروزیت می کنم. ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم، پیروزیت های مهدی طارمی انگیزه ای ایجاد نموده است که این بازیکنان می خواستند بروند.

رسول پناه همچنین درباره کدورتی که میان او و یحیی گل محمدی به وجود آمده بود، گفت: بله سوءتفاهمی بود که برطرف شد. یحیی یکی از مربیان خوب کشور ماست و فوتبال شناوری ارائه می دهد. من یک سؤال دارم. آیا برای خود شما پیش نیامده است با برادرتان به مشکل بخورید؟ ما هم در پرسپولیس یک خانواده هستیم و روز قبلش فشار روی یحیی زیاد بود و سوءتفاهماتی به وجود آمد و حرف زدیم، امروز هم تیم اعزام شد و مسئله ای وجود ندارد.

وی درباره متمم قراردادها و آپشن های عجیبی که در بعضی قراردادها وجود دارد، گفت: ما قراردادهایی که بستیم از سقف قرارداد فصل گذشته هم کمتر است و هیچ آپشنی در آن نیست. قرار است فردا کپی تمام هفت قرارداد را برای وزارت ورزش و سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنم. متأسفانه اتفاقاتی که در چند روز گذشته در فضای مجازی افتاده، به خاطر عدم اطلاعات طرفداران از قراردادهاست. روز سه شنبه هفت طرفدار به باشگاه آمدند و من قرارداد را به آنها نشان داده و نکات مبهم را با دلیل به آنها شرح دادم. آنها می گفتند چرا اطلاع رسانی نمی کنید، من هم جواب دادم الان مهمترین مسئله برای ما آرامش تیم قبل از لیگ قهرمانان است و در فرصت مناسب رقم قراردادها و همه چیز را اعلام خواهم کرد. طرفدار حق دارد بداند و انتقادها هم درست است. طرفداران باید اطلاعات مناسب داشته باشند تا افرادی در فضای مجازی فرصت جولان نداشته باشند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به حضور فعال دلال ها در فصل نقل وانتقالات ادامه داد: بحث فساد در فوتبال بیداد می نماید و دلال ها جولان می دهند. الان فوتبال دست چند دلال است. شما نمی دانید در این مدت چه مشکلاتی داشتیم. ما اجازه ندادیم حق طرفداران ضایع گردد. شما نمی دانید ما چطور از حق مان مقابل دلال ها دفاع کردیم. رقابت کاذب ایجاد نموده بودند، اما ما ایستادیم. این هفت بازیکنی هم که جذب شدند، واقعاً دوست داشتند به پرسپولیس بیایند. یک بازیکن به سپاهان، استقلال و بعد پرسپولیس بیاید درست نیست، بازیکن باید واقعاً پرسپولیسی باشد. ما تحت فشار بودیم، اما زیربار نرفتیم. از رغبتی و پیروانی هم تشکر می کنم که واقعاً اجازه ندادند ما تحت فشار قرار بگیریم و زیر بار فشار دلال ها برویم. من حاضرم قراردادهای این فصل را نشان دهم، چون حق طرفدار است که این مسائل را بداند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11846

به "رسول پناه: اولویت مان روی نقل وانتقالات بود، پول برانکو را هم به زودی می دهیم، فوتبال دست چند دلال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: اولویت مان روی نقل وانتقالات بود، پول برانکو را هم به زودی می دهیم، فوتبال دست چند دلال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید