راه اعاده حیثیت، اینستاگرام نیست

به گزارش دَبی بلاگ، به خاطر شرایط سخت تیم ملی در پیش مقدماتی جام جهانی هم که شده، امیدواریم بیرانوند فورا به شرایط ایده آلش برگردد و یادش باشد میدان اعاده حیثیت فوتبالیست ها زمین مسابقه است، نه صفحه اینستاگرام.

راه اعاده حیثیت، اینستاگرام نیست

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: شاید اغراق نباشد اگر بگوییم مهم ترین ستاره فوتبال ایران در طول چند سال گذشته علیرضا بیرانوند بوده است؛ یک ورزشکار بااراده و خودساخته که راه سختی برای رسیدن به موقعیت امروزش پشت سر گذاشت. او در هر دو حوزه ملی و باشگاهی عملکرد موفقیت آمیزی داشته است. قهرمانی های پرسپولیس در لیگ برتر با پیوستن او به این تیم شروع شد و البته قاب ماندگار از این سنگربان، دفع ضربه سر ژاوی هرناندس بود که سرخپوشان را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند. در تیم ملی حتی درخشش بیرو از این هم بیشتر و ماندگارتر بوده است. بدون تردید مهار ضربه پنالتی کریس رونالدو توسط بیرانوند در آوردگاه جام جهانی، یکی از باشکوه ترین قاب های تاریخ فوتبال ایران بوده است. علیرضا حتی در جام ملت های اخیر آسیا و تا پیش از فروپاشی ناگهانی تیم ملی برابر ژاپن هم عملکرد خوبی داشت.

این مقدمه لازم بود برای این که شرایط متفاوت این روزهای بیرانوند را تشریح کنیم؛ کسی که طی چند ماه گذشته، تنها سایه ای محو از آن دروازه بان مقتدر و توانمند بوده است. بیرو فصل کم رمقی را در پرسپولیس پشت سر می گذارد؛ تا جایی که کارش حتی به نیمکت نشینی فنی در نیم فصل اول هم کشید، اما تغییر کادر فنی، او را به ترکیب بازگرداند. مشکل اینجاست که حتی این دگرگونی هم باعث نشده علیرضا به فرایند عادی اش برگردد. او در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر استقلال و الدحیل چهار گل دریافت نموده که کم وبیش در بعضی از آنها مقصر بوده است. جالب است که همه گل های سال جاری پرسپولیس را بیرانوند خورده و بوژیدار رادوشوویچ در تمامی مسابقاتی که به میدان رفته کلین شیت نموده است. همین مساله باعث شده در فضای مجازی درخواست های زیادی از سوی طرفداران پرسپولیس مطرح گردد مبنی بر این که کادر فنی بار دیگر به جای بیرانوند از رادو درون دروازه استفاده کند. بعضی به طعنه در خصوص سنگربان سرشناس فوتبال ایران می گویند حالا دیگر به هیچ توپی نه نمی گوید. این موضوع چنان به بیرانوند برخورده که او با انتشار تصویری از لحظه سیو شوت مهدی قائدی در داربی تهران، به مخاطبانش یادآوری نموده هنوز چشمه هایی برای رو کردن دارد! پرسش اصلی اما اینجاست؛ آیا شرایط بیرانوند با آن همه درخششی که از او سراغ داریم باید طوری باشد که یک مهار نه چندان خارق العاده اش را به طرفداران یادآوری کند؟

بسیاری عقیده دارند تمایل زیاد بیرانوند به لژیونر شدن و حضور در فوتبال اروپا باعث شده او از ابتدای فصل انگیزه و تمرکز لازم برای هنرنمایی در پرسپولیس را نداشته باشد. به همین دلیل، اخیرا بیرو قراردادش را با باشگاه بلژیکی بسته و در سرانجام فصل قطعا از پرسپولیس جدا خواهد شد. بعضی دیگر اما معتقدند حاشیه امنی که بیرانوند در پرسپولیس و تیم ملی برای خودش قائل است، باعث شده دیگر نیازی به مبارزه و بهبود کیفیت کار خودش احساس نکند. اگر این فرضیه دوم درست باشد، به راستی نگران علیرضا خواهیم شد؛ چرا که حاشیه امن مزبور، بیش از حد کاذب است. وقتی در پرسپولیس کار به جایی می رسد که رادوشوویچ فیکس می گردد، چرا باید احتمال نیمکت نشینی بیرانوند در تیم ملی را منتفی دانست؟ به خاطر شرایط سخت تیم ملی در پیش مقدماتی جام جهانی هم که شده، امیدواریم بیرانوند فورا به شرایط ایده آلش برگردد و یادش باشد میدان اعاده حیثیت فوتبالیست ها زمین مسابقه است، نه صفحه اینستاگرام.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5500

به "راه اعاده حیثیت، اینستاگرام نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اعاده حیثیت، اینستاگرام نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید