دفترچه اصلاح شده ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی منتشر شد

به گزارش دَبی بلاگ، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اظهار داشت: دفترچه اصلاح شده پذیرش رشته های با سوابق تحصیلی از امروز روی سایت این سازمان قرار می گیرد.

دفترچه اصلاح شده ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی منتشر شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان درباره اصلاح دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به توضیح ذیل است:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی پذیرش در آزمون سراسری سال 1399 از 8 بهمن ماه 1398 و اطلاعیه 7 بهمن ماه 1398 ، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی رشته های ذیربط می رساند که دفترچه اصلاح شده پذیرش رشته های با سوابق تحصیلی از امروز روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان متقاضی پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می گردد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7414

به "دفترچه اصلاح شده ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفترچه اصلاح شده ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید