دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال، پای تیم ملی در میان است؟

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وحید شمسایی روز چهارشنبه گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد تا درباره نایب قهرمانی اش با تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر صحبت کند. در میانه این تبادل نظر، از شمسایی درباره حضور مهرداد سراجی در کمیته فوتسال و انتصابش به اسم سرپرست این کمیته که نقدها اهالی فوتسال را در پی داشته است، سئوال شد.

دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال، پای تیم ملی در میان است؟

شمسایی در واکنش به این انتخاب، به سراجی بابت حضورش در کمیته فوتسال خیر مقدم گفت و سپس به دفاع از این انتصاب در کمیته فوتسال در پی اعتراض به ذی نفع بودن سرپرست کمیته فوتسال پرداخت.

سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا است؛ باشگاهی که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم دارد و طبق اساسنامه نمی تواند همزمان در پستی باشد که مرتبط با منافع یکی از مجموعه های دیگر است.

شمسایی در این خصوص تاکید نمود کمیته فوتسال مجزا از سازمان لیگ فوتسال است تا به نوعی تاکید کند حضور سراجی در کمیته، در تضاد با اساسنامه فدراسیون فوتبال نیست.

وی سپس با بیان اینکه سراجی تنها 10 روز است به فوتسال آمده و برخی از فوتسالی ها او را نقد نموده اند، گفت: سراجی در بحث مدیریتی بوده است. حتی یک چایی هم با این بزرگوار نخورده ام و حشر و نشری (نشست و برخاست) نداشته ام. امیدوارم سراجی با کارهایی که می نماید و دیدگاهی که دارد فوتسال در رده های ملی را به صندلی واقعی اش برسد. شنیده ام او در بحث مدیریتی در جاهایی که بوده، خوب عمل نموده است.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد شمسایی بعد از انتصاب سراجی در این پست، با او حتی جلساتی به صورت حضوری برگزار نموده است و تعیین نیست چرا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال معاشرت با سرپرست کمیته فوتسال را تکذیب نموده است.

یکی از همین جلسات اتفاقاً یکی، دو روز پیش از حضور شمسایی در مصاحبه تلویزیونی و خارج از باشگاه سایپا و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود. این در حالی است که شمسایی ارتباط با سراجی را در مصاحبه خود رد نموده است.

گفته می گردد سراجی حتی میخواهد شمسایی را به مجموعه فنی تیم ملی فوتسال وارد کند و صحبت هایی به صورت شفاهی بین آنها انجام شده است. مدیریت فنی تیم ملی فوتسال از جمله پست های مدنظر سرپرست کمیته فوتسال برای شمسایی واقع شده است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال البته به این پیشنهاد پاسخ منفی داده و تاکید نموده است کادر فنی تیم ملی به این انتخاب راضی نخواهد شد. با این حال سراجی اسم نموده که کوشش خود را برای اقناع سرمربی تیم ملی و فراهم کردن زمینه حضور شمسایی در کادر فنی به کار بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران در شهریورماه باید در مسابقات جام جهانی لیتوانی به میدان برود و سپس در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. تعیین نیست آیا ارتباط شمسایی با سرپرست کمیته فوتسال به مدیریت فنی در تیم ملی محدود می گردد و یا ممکن است در بلندمدت و با حضور سراجی به اسم رئیس در کمیته فوتسال، معادلات دیگر تیم ملی را هم تحت تاثیر خود قرار بدهد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18932

به "دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال، پای تیم ملی در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع شمسایی از انتصاب جنجالی در فوتسال، پای تیم ملی در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید