دستور فوری فتاح برای برطرف محرومیت از محلات حاشیه چابهار

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از محلات محروم حاشیه چابهار گفت: این بنیاد علاوه بر تأمین هزینه 20 میلیاردی برای برق رسانی به این مناطق، هزینه احداث مراکز آموزشی (مدارس) و بهداشتی (مراکز جامع سلامت) را در این محلات عهده دار می گردد.

دستور فوری فتاح برای برطرف محرومیت از محلات حاشیه چابهار

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از مناطق عثمان آباد، میرآباد و بعضی دیگر از محلات حاشیه چابهار اظهار کرد: با توجه به اینکه ساکنان این محلات و مناطق حاشیه ای چابهار با مشکل برق روبرو هستند، در بازدید از این مناطق و در مذاکره با مسئولان این منطقه، بنیاد مستضعفان هزینه تامین برق مناطق حاشیه ای چابهار را متقبل شد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه نمود: بر همین اساس مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ 20 میلیارد تومان را به منظور تامین هزینه های برق رسانی به این مناطق در اختیار مسئولان منطقه چابهار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم بهداشت این مناطق و بازسازی چهره حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان هزینه خرید 10 خودروی مکانیزه جمع آوری زباله را تامین خواهد نمود تا هیچ مانع دیگری برای پاکیزگی این مناطق حاشیه ای وجود نداشته باشد و همه زباله های انباشت شده در این مناطق تخلیه گردد.

فتاح با اعلام خبر تامین هزینه احداث مراکز جامع سلامت مورد احتیاج در حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان بر اساس اعلام مسئولان این منطقه، احداث مراکز جامع سلامت به تعداد مورد احتیاج را عهده دار می گردد و این مراکز پس از احداث، در اختیار مسئولان بهداشت قرار می گیرد تا تامین تجهیزات و کادر درمانی این مراکز از سوی این مسئولان انجام گردد.

فتاح در این بازدید دستور داد تا بنیاد مستضعفان احداث مدارس مورد احتیاج در این مناطق حاشیه ای را بر اساس میزان اعلامی مسئولان این منطقه عهده دار گردد.

همچنین در خاتمه این بازدید مقرر شد بنیاد مستضعفان سیمان مورد احتیاج برای بازسازی مناطق حاشیه ای چابهار را به صورت رایگان تامین، و این سیمان در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10272

به "دستور فوری فتاح برای برطرف محرومیت از محلات حاشیه چابهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور فوری فتاح برای برطرف محرومیت از محلات حاشیه چابهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید