دستور تهیه شربت سیب خانگی

به گزارش دَبی بلاگ، شربت سیب یکی از شربت های خانگی خوشمزه و پر خاصیت می باشد که خواص فراوانی دارد و می توانید به راحتی با رعایت چند نکته ساده آن را در منزل تهیه کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید.دستور تهیه شربت سیب (روش اول):در روش اول برای تهیه شربت سیب از آب سیب استفاده می کنیم.در روش اول برای تهیه شربت سیب از آب سیب استفاده می کنیم.

دستور تهیه شربت سیب خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از نمناک

آب سیب دو پیمانه

شکر دو پیمانه

آب دو پیمانه

آبلیمو1/2 قاشق چایخوری

گلاب دو قاشق غذاخوری

میخک سه عدد

چوب دارچین یک عدد

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کیک هل و گلاب

ابتدا دو پیمانه آب درون قالبمه ای ریخته و آن را روی شعله با حرارت ملایم قرار دهید و اجازه دهید بجوشد و سپس 2 پیمانه شکر را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.

سپس وقتی مقداری قوام پیدا کرد دو لیوان آب سیب را اضافه کنید و مخلوط کند و سپس آبلموی تازه ،چوب دارچین، گلاب و میخک را اضافه کنید و هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند.

سپس مقداری حرارت را کم کنید تا به آرامی و در مدت نیم ساعت شربت قوام پیدا کند و بعد از نیم ساعت شعله را خاموش کنید و اجازه دهید سرد گردد.

و در آخر شربت را از صافی عبور دهید و آن را در یخچال نگهداری کنید و زمان مصرف مقداری از آن را درون لیوان ریخته و بقیه را آب خنک بریزید و نوش جان کنید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19615

به "دستور تهیه شربت سیب خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور تهیه شربت سیب خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید