درخواست برای کناره گیری تیم فرازبام از لیگ برتر هندبال

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال هفته گذشته با اعلام آرای خود بابت تساوی جنجال برانگیز دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فرازبام خاییز دهدشت کوشش کرد تا پرونده این بازی با اتهام تبانی دو تیم بسته گردد اما به نظر می رسد که اعتراض تیم ها نسبت به رای صادره باز هم این فدراسیون را دچار چالش خواهد نمود.

درخواست برای کناره گیری تیم فرازبام از لیگ برتر هندبال

در این بین باشگاه فرازبام ضمن اعتراض به رای صادره از اعلام درخواست خود به هیات مدیره باشگاه برای انصراف از حضور در لیگ برتر خبر داده است.

مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرازبام خاییزدهدشت و مربی این تیم در لیگ برتر هندبال مردان در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که هیات مدیره باشگاه در واکنش به در خواست شما برای کناره گیری از لیگ چه تصمیمی گرفته اند؟، گفت: چند نفر از اعضای هیات مدیره ما مخالف کناره گیری باشگاه هستند اما قرار است امروز شنبه 11 بهمن جلسه هیات مدیره برگزار گردد و درخواست خودمان را برای کناره گیری از لیگ تقدیم این اعضا کنیم تا آنها در این خصوص تصمیم گیری نمایند.

وی ادامه داد: قرار است در این جلسه کادر فنی نسبت به این اتفاقات گزارشی را به هیات مدیره هم ارائه دهد.

پارسایی اعلام کرد: نامه اعتراضی به فدراسیون بابت این رای داده ایم اما جوابی تا این زمان به ما نداده اند.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15210

به "درخواست برای کناره گیری تیم فرازبام از لیگ برتر هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برای کناره گیری تیم فرازبام از لیگ برتر هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید