خط فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد

به گزارش دَبی بلاگ، خط فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی با دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل با ظرفیت 20 هزار بطری در روز در پارک علم و فناوری گلستان راه اندازی شد.

خط فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جهادگران بخش تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان پارت کیمیا (دارای مجوز اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو) مستقر در پارک علم و فناوری گلستان پیروز شدند خط فراوری محلول های ضدعفونی نماینده دست و اسکراب جراحی را برای ریشه کن کردن ویروس کرونا راه اندازی نمایند.

این محلول های ضدعفونی نماینده با نام تجاری کیمیاویدون و دو فرمولاسیون متفاوت بر پایه الکل (اتانول و ایزوپروپانول) حاصل بخش تحقیق و توسعه شرکت پارت کیمیا می باشد و روزانه تعداد 20 هزار بطری در حجم های مختلف فراوری و در جای جای استان گلستان توزیع و به استان تهران ارسال می شود.

محلول های ضدعفونی نماینده کیمیاویدون دارای طیف اثر گسترده بر ویروس ها، قارچ ها و باکتری های گرم مثبت و گرم منفی به وی ژه ویروس کرونا می باشد و علاوه بر آن می تواند جذب پوست شده و به لطافت پوست نیز یاری می نماید.

لازم به ذکر است شرکت دانش بنیان پارت کیمیا پیش از شیوع ویروس کووید-19 به فراوری مواد اولیه دارویی و محلو های موضعی می پرداخت که در شرایط بحرانی کنونی با راه اندازی خط فراوریی جدید و بکارگیری تمامی پرسنل خود به صورت تمام وقت، حتی روز های تعطیل و ایام نوروز به عرضه محلول های ضدعفونی نماینده می پردازد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6598

به "خط فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری محلول های ضدعفونی کننده دست و اسکراب جراحی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید