خبر وزیر اقتصاد از زمان راه اندازی بورس املاک و مستغلات

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر اقتصاد از تشکیل و راه اندازی بورس املاک و مستغلات در هفته آینده اطلاع داد.

خبر وزیر اقتصاد از زمان راه اندازی بورس املاک و مستغلات

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، فرهاد دژپسند در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ایجاد پنجره واحد برای ورود شرکت های بخش خصوصی به بازار سرمایه، گفت: شرکت هایی که در بورس پذیرش می شوند شفاف هستند، اما بسیاری از این شرکت ها نگران بودند که سازمان امور اقتصادیاتی به پفراینده ها ورود پیدا کند؛ به همین دلیل در شورای هماهنگی اقتصادی مصوبه ای تصویب کردیم که براساس آن سازمان امور اقتصادیاتی به جز سال 98 که صورت های اقتصادی معین شد به پفراینده های سال های قبل شرکت ها مراجعه نخواهد کرد.

وی درباره تشکیل بورس املاک و مستغلات گفت: خوشبختانه پیروز شدیم با همکاری سازمان بورس اولین جلسه را در این رابطه برگزار کنیم. وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه 12 حوزه درگیر بورس مستغلات هستند، اضافه نمود: بسیاری از سازمان ها، چون بنیاد مستضعفان. بنیاد شهید، ستاد فرمان امام، سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اعلام آمادگی کردند تا املاک خود را در این بورس قرار دهند.

دژپسند گفت: با تامین اجتماعی و شستا تفاهم کردیم تا 21 شرکت بورسی عرضه اولیه داشته باشند. وی بیان داشت: از هفته آینده عرضه های اولیه طی دو روز عرضه می گردد. بورس حامی سهامداران خُرد است و از اعمال ضوابط و مقررات دست بر نمی دارد.

  • خبر مهم رئیس سازمان بورس | خودرو و مسکن به بورس می فرایند؟

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9973

به "خبر وزیر اقتصاد از زمان راه اندازی بورس املاک و مستغلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر وزیر اقتصاد از زمان راه اندازی بورس املاک و مستغلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید