خبرنگاران 90 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد

به گزارش دَبی بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت:90 میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا به صاحبان مشاغل استان و کسب و کارهای متضرر پرداخت شده است.

خبرنگاران 90 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد

علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: تا به امروز 30 هزار و 182 نفر در قالب 24 هزار و 125 پفراینده با مبلغ 243 میلیارد و 200 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های استان معرفی شده اند.

وی اضافه کرد: پس از آنالیز های لازم در دستگاه های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال، تا به امروز مبلغ 90 میلیارد تومان در قالب 10 هزار و 398 پفراینده به این کسب و کارها پرداخت شده که این فرایند با همکاری خوب بانک های استان تداوم دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: طی هماهنگی های انجام شده با وزارت متبوع، 14رسته شغلی از جمله مراکز فراوری و توزیع غذاهای آماده، اماکن گردشگری، حمل و نقل عمومی، فراوری و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها، مجتمع های ورزشی و آکادمی های رانندگی مشمول دریافت تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع کرونا هستند.

آشتاب توضیح داد: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات خسارت کرونا برای مشاغل بیمه شده و واحدهای دارای کد کارگاهی تا 15شهریور و برای افراد فاقد بیمه و کد تا خاتمه این ماه تمدید شده است.

60 هزار واحد مالی و فراوریی در لرستان به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده و متضرر شده اند که خسارت واحدهای مالی و فراوریی استان بر اثر این ویروس یکهزار و 500 میلیارد تومان است.

تا به امروز 700 میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت کرونا به واحدهای مالی لرستان اختصاص یافته است.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11499

به "خبرنگاران 90 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 90 میلیارد تومان وام خسارت کرونا به صاحبان مشاغل لرستان پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید