خبرنگاران 2 نقاهتگاه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سمنان آغاز به کار کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سمنان- خبرنگاران- فرماندار سمنان گفت: 2 نقاهتگاه با ظرفیت 100 تخت به منظور گذراندن دوران نقاهت بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان تجهیز شد و آغاز به کار کرد.

خبرنگاران 2 نقاهتگاه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سمنان آغاز به کار کرد

سید عباس دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: نقاهتگاه ها در محل هایی ایجاد شده که ظرفیت افزایش تخت دارد و از امروز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان می تواند نسبت به انتقال بهبودیافتگان به این نقاهتگاه ها اقدام کند.

وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت معتقد هستند بیمار بعد از بهبودی و در دوران نقاهت می تواند ناقل ویروس کرونا باشد و بر همین اساس به منظور شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا 2 نقاهتگاه در سمنان تجهیز شده و به زودی بیماران مبتلا به ویروس کرونا بعد از ترخیص از بیمارستان دوران نقاهت را در این مکان ها خواهند گذراند.

وی اظهار داشت: مکان های درنظر گرفته شده برای گذراندن دوران نقاهت بیماران مبتلا به ویروس کرونا تمام تجهیزات یک مکان اقامتی را داشته و بیمار به صورت کاملا رایگان در نقاهتگاه ها مستقر می شود.

فرماندارسمنان گفت: تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ماندن در خانه و رعایت توصیه های بهداشتی است و از شهروندان درخواست می شود در خانه بمانند و دید و بازدید عید را به بعد از کنترل شیوع ویروس کرونا موکول کنند.

طبق آخرین آمار اعلامی در روز سه شنبه هفته جاری، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان سمنان به 517 نفر افزایش یافت.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده مانند در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی می توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6718

به "خبرنگاران 2 نقاهتگاه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سمنان آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 نقاهتگاه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در سمنان آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید