خبرنگاران کرونا نگاه مخالفان توسعه ارتباطات روستایی را تغییر داد

به گزارش دَبی بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دوران کرونا باعث تغییر دیدگاه مخالفان ارتباطات روستایی شد، گفت: این شرایط ثابت کرد که اگر مقاومت وزارت ارتباطات در مقابل این تفکر باطل نبود هم اینک بیش از 90 درصد روستاهای کشور به اینترنت متصل نبودند.

خبرنگاران کرونا نگاه مخالفان توسعه ارتباطات روستایی را تغییر داد

به گزارش خبرنگاران محمدجواد آذری جهرمی شامگاه آدینه در انتها سفر امروز خود به شهرستان های شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه وظیفه ما کوشش برای برقراری عدالت ارتباطی است، گفت: شاید بچه هایی که امروز محروم هستند فردا نخبگان آینده ساز ما باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط برابر برای تمام بچه های ایران زمین باید فراهم گردد، اضافه نمود: مخالفان توسعه ارتباطات در روستاها از تهمت اجرای برنامه 2030 تا مسائل دیگر را مطرح کردند و وزارت ارتباطات برای این کار تحت فشار نهاده شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه نمود: ما در سیستان و بلوچستان هستیم تا کار ارتباطات روستایی این استان را تمام کنیم و شیرینی آن کام مردم را شیرین کند.

وی توضیح داد: وقتی در این مناطق حضور پیدا می کنیم و دانش آموزی می گوید 9 ماه از سال از تحصیل دور بوده، نگاه و صدای آن در چشم و گوش ما همواره می ماند که بدانیم در مقابل چه کسانی مسوول هستیم.

آذری جهرمی به پیگیری های نمایندگان مردم این مناطق در مجلس نیز اشاره ای کرد و اضافه نمود: انتقاد و پیگیری حق نمایندگان است.

وی به اعلام آمادگی مردم در این چند روز گذشته برای یاری به انجام پروژه ها در روستاها اطلاع داد و گفت: این یاری و همدلی برای توسعه، عظیم و با ارزش است و باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگاران محمدجواد آذری جهرمی به همراه احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز با هدف آنالیز شرایط ارتباطی و مخابراتی شمال استان، راهی منطقه سیستان شد.

وی در جریان سفر به منطقه سیستان از روستای حسن آباد ورمال، روستای نورمحمد دشتی نیمروز، روستای سیادک هیرمند و روستای قلعه کنگ شهرستان زهک و زیرساخت های مخابراتی این مناطق بازدید کرد.

وزیر ارتباطات حدود یک هفته است که در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به سر می برد و از نزدیک مسایل و مسائل این حوزه را رصد می نماید.

وی در این سفر 10 روزه به سیستان و بلوچستان فرایند محرومیت زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می نماید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14655

به "خبرنگاران کرونا نگاه مخالفان توسعه ارتباطات روستایی را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا نگاه مخالفان توسعه ارتباطات روستایی را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید