خبرنگاران واکنش خلیل زاده به ادعای مجیدی؛ مگر می گردد از برد در شهرآورد مسرور نشویم؟

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مگر می گردد من که رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هستم، فرهاد مجیدی که سرمربی است و یا احمد سعادتمند که مدیرعاملی را بر عهده دارد از پیروزی استقلال در شهرآورد خرسند نشویم؛ این صحبت ها توجیهی ندارد.

خبرنگاران واکنش خلیل زاده به ادعای مجیدی؛ مگر می گردد از برد در شهرآورد مسرور نشویم؟

اسماعیل خلیل زاده پس از سرانجام نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: اولین موضوعی که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شد بحث سفر احمد سعادتمند به کشور ایتالیا درباره بدهی های باشگاه استقلال به آندره آ استراماچونی بود.

وی اضافه نمود: استقلال روز پنجشنبه فینال جام حذفی باشگاه های کشور را پیش رو دارد و تمام تمرکز ما به جدال با تراکتور است.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اظهارات فرهاد مجیدی که گفته است بازی با تراکتور آخرین حضور وی در این تیم است گفت: فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد دارد و در حال حاضر هم نمی توانیم درباره صحبت هایش قضاوت کنیم.

خلیل زاده اعلام کرد: در مقطع فعلی استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش و همراهی احتیاج دارد.

وی تاکید نمود: فرهاد مجیدی مربی بزرگی است که مدیرعامل باشگاه هم برای وی احترام قائل بوده و مجیدی را دوست دارد. خودم با مجیدی قرارداد بستم و من هم مانند سایر اعضای هیأت مدیره به وی علاقه مند هستم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: مصوبه هیات مدیره این بود که احمد سعادتمند درباره بدهی های آندره آ استراماچونی با وی مذاکره کند و بحث بازگشت وی مطرح نبود.

خلیل زاده در واکنش به صحبت هی مجیدی گفته بود هیچ کدام از اعضای هیات مدیره پس از برد شهرآورد تبریک نگفتند، گفت: مگر می گردد از پیروزی استقلال در شهرآورد شادمان نشویم؟! این صحبت ها توجیهی ندارد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11376

به "خبرنگاران واکنش خلیل زاده به ادعای مجیدی؛ مگر می گردد از برد در شهرآورد مسرور نشویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش خلیل زاده به ادعای مجیدی؛ مگر می گردد از برد در شهرآورد مسرور نشویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید