خبرنگاران مدیرکل ورزش: هیات های ورزشی در هر 23 شهرستان کرمان فعال شوند

به گزارش دَبی بلاگ، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه انتظار می رود که کشتی و هیات های ورزشی در هر 23 شهرستان استان کرمان فعال گردد گفت: شهرستان ها باید مسئولیت و رسالت خود را در این حوزه حس نمایند و هیات های استانی و این اداره کل نیز از آنان حمایت می نماید.

خبرنگاران مدیرکل ورزش: هیات های ورزشی در هر 23 شهرستان کرمان فعال شوند

میثم پاریزی روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان کرمان با حضور دبیر این فدراسیون اضافه نمود: قطار رشد و پیشرفت ورزش استان به سرعت در حال حرکت است و کرمان در بسیاری از رشته های ورزشی در لیگ برتر تیم، افراد و ملی پوشانی دارد.

وی ادامه داد: کرمان نگین درخشان ورزش استان های کشور است و امیدواریم این موفقیت به تمامی شهرستان ها تسری یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ایران در رشته المپیکی کشتی، افتخارات بسیاری در رقابت های جهانی و المپیک کسب نموده که این افتخارات، غرور ملی را رقم زده و نمی توانیم عدد و قیمت روی احساسات مردم برای قهرمانی ورزشکاران ما در رقابت های جهانی و المپیک بگذاریم.

وی بیان داشت: استان کرمان ظرفیت های گسترده ای دارد که امیدواریم از این ظرفیت ها در راستای رشد و اعتلای ورزش استان به نحو مطلوب برای هر 23 شهرستان استان بهره برداری گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ضرورت تحرکات بیشتری مجموع هیات ها توضیح داد: به ویژه اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حساسیت ویژه ای به این حوزه دارد و انتظارات از این هیات بیشتر و به حق است.

تقویم ورزشی هیات های کرمان تنظیم گردد

وی اضافه نمود: تقویم ورزشی فدراسیون ها برای هیات های استان تنظیم گردد که متناسب با آن سالانه بودجه بندی مناسب در بخش اعتبارات هزینه ها، احتیاجها و توسعه و ساخت و سازهای ورزشی گردد.

پاریزی با اشاره به ضرورت سازماندهی و هدفمند شدن اعتبارات عمرانی به عنوان عمده ترین بخش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: هیات های ورزشی به عنوان بهترین رکن می توانند احتیاجهای ورزش شهرستان ها را احصا نمایند که بر اساس اولویت های شهرستان ها پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با تنظیم برنامه ها و تقویم ورزشی باید بتوانیم تنظیم برنامه بودجه ای را داشته باشیم که سهم اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و سهم تامین هیات معین گردد که بر اساس آن بتوانیم اهداف رشته های ورزشی را پیش ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توضیح داد: رقابت انتخاباتی هیات کشتی باید در تمام مجمع های هیات ها گسترده گردد که این امر احساس مسئولیت ما را افزایش می دهد.

وی تاکید نمود: استان کرمان به لحاظ فرهنگی، پهناوری و ظرفیت ها و بنگاه های مالی لایق بهترین ها است و باید در بخش نشاط عمومی و قهرمان پروری شاهد توفیقات بیشتر استان باشیم و امیدواریم به زودی در زمینه کسب سهمیه المپیک و کسب سکو نفرات برگزیده از جوانان و ورزشکاران این استان داشته باشیم.

سیاست ورزش کرمان اجرای مقررات در مجمع های انتخاباتی است

پاریزی اضافه نمود: سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان رعایت قوانین و مقررات در برگزاری مجمع های انتخاباتی است که در مجموعه این اداره کل با رعایت حساسیت و دقت دنبال می گردد.

وی از پیگیری ها و انجام رسالت دامغانی به عنوان سرپرست اسبق هیات کشتی استان کرمان نیز قدردانی کرد و بیان داشت: اعضای دارای حق رای در این مجمع ها از بین اصلح ترین افراد انتخاب می شوند و این حق انتخاب به خود هیات ها سپرده شده و رعایت عدالت و قوانین و مقررات در مجامع با دقت انجام میفتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با قدردانی از کاندیدا مجمع انتخاباتی هیات کشتی و تبریک به رییس جدید این هیات گفت: کاندیدای این مجمع با رعایت ادب و اخلاق و آنچه در شان ورزش کشتی جمهوری اسلامی است، را به جا آوردند و رقابت سالمی داشتند امیدواریم با بهره مندی از ظرفیت کشتی استان، پیشکسوتان و افراد توانمند، تحصیل نموده و تاثیرگذاران این حوزه، شاهد چهارسال متفاوت برای کشتی استان باشیم.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر و 17 مرداد روز خبرنگار اضافه نمود: رسانه ها و خبرنگاران ورزشی استان کرمان یاری بسیاری برای توسعه ورزش استان کردند و تعامل نزدیکی با اداره کل دارند.

پاریزی یادآور شد: خوشبختانه فرایند رو به رشد ورزش استان کرمان سبب شده که مجامع انتخاباتی و انتخابات هیات ها به شکل جدیدی برگزار گردد که این امر باعث افتخار استان است.

وی اعلام نمود: کشتی کرمان احتیاج به برنامه ریزی جامع تر و فعالیت هدفمند دارد و تمامی ظرفیت های کشتی باید کنار هم قرار گیرند که انتظارات براورده گردد و اگر دلسوز این رشته ورزشی هستیم باید از هم افزایی حوزه ظرفیت های شخصی و اجتماعی و سایر دستگاه ها در کنار هم استفاده کنیم که کشتی پهناورترین استان کشور به جایگاهی در خور نامش برسد.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 11020

به "خبرنگاران مدیرکل ورزش: هیات های ورزشی در هر 23 شهرستان کرمان فعال شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرکل ورزش: هیات های ورزشی در هر 23 شهرستان کرمان فعال شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید